Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

GH PL Plus: W drugiej połowie roku do Grupy dołączy kolejny partner

Autor: www.dlahandlu.pl 27 kwietnia 2015 10:24

GH PL Plus:  W drugiej połowie roku do Grupy dołączy kolejny partner Waldemar Mirocha, prezes GH PL Plus

Grupa Handlowa PL Plus, mimo zrealizowania w całości swojego projektu marki Lubię, planuje w dalszym ciągu jego rozwój. Aktualnie zakończyła wprowadzanie ostatnich z pierwotnie przewidzianych 150 indeksów, jednak niebawem poszerzy portfolio o kolejne produkty.

- Projekt zakładający 150 indeksów zrealizowaliśmy z sukcesem w ciągu jednego roku, więc jako młoda spółka mamy powody do zadowolenia – mówi Waldemar Mirocha, prezes GH PL Plus. – Znaleźliśmy jednak kolejne obszary, w których nasz koncept mógłby się dobrze sprawdzić, dlatego zdecydowaliśmy się wykroczyć poza liczbę 150 indeksów. Marka Lubię od początku miała być zamkniętym projektem z ograniczoną liczbą produktów i to się nie zmieniło – postanowiliśmy jedynie przesunąć nieco granice naszych pierwotnych założeń.

W sklepach oferujących markę Lubię pojawiły się niedawno jedne z ostatnich produktów zamykających listę 150 indeksów: ziemniaki w opakowaniach 2,5 kg, śmietana oraz chrupki. Zapowiadane powiększenie portfolio brandu Lubię obejmie kategorie chemii przemysłowej i produktów higienicznych, kategorię nabiału, która zostanie powiększona o sery białe i żółte oraz kolejny rodzaj mleka, a także kategorię alkoholi, w której pojawią się nowe piwa i wina. To właśnie napoje alkoholowe, z racji zbliżającego się sezonu letniego, zostaną wprowadzone w pierwszej kolejności.

-  Od początku naszej działalności skupiamy się na pracy na rzecz detalistów i poprawie ich konkurencyjności – tłumaczy Waldemar Mirocha. – Na naszym projekcie zyskują również dostawcy, których aktualnie jest ponad pięćdziesięciu oraz producenci bardziej i mniej znanych marek. Odbiór naszego konceptu jest bardzo pozytywny i pokazuje, że pomysł okazał się trafiony, czego potwierdzeniem są również rozmowy, jakie prowadzimy z kilkoma potencjalnymi nowymi partnerami. W minionym roku umocniliśmy swoją pozycję dzięki przyłączeniu POLOmarketu – dziś liczymy, że w drugiej połowie tego roku do Grupy dołączy kolejny poważny partner. Współpraca łącząca wiele dużych podmiotów nie należy do najłatwiejszych, jednak nasze dotychczasowe osiągnięcia dowodzą, że potrafimy się porozumieć i wypracować dobre rozwiązania, które zyskują uznanie wśród dostawców, producentów, detalistów oraz rzecz jasna samych konsumentów, dlatego mamy powody, by z optymizmem patrzeć w przyszłość.

 GH PL Plus zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami  planuje również wprowadzić linię produktów premium – obecnie trwają prace koncepcyjne nad tym projektem.

Produkty marki Lubię dostępne są w ponad 1500 placówkach w całej Polsce, w przyszłości GH PL Plus planuje zwiększyć ich zasięg do 2500 sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • qwinto 2015-04-28 11:46:07

    oby nie sieć na ch sklepiki 30m w drewutni :)

  • pedro 2015-04-27 14:56:15

    WoW, ziemniaki już są, a kiedy jedna ramowa umowa np: z Coca Colą?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.