Gino Rossi spodziewa się dobrego kwartału

Property News 20 listopada 2017 09:37

Jeśli na rynku detalicznym nie wydarzy się w przedświątecznym szczycie sezonu nic nieoczekiwanego – Gino Rossi spodziewa się co najmniej powtórzenia dobrego poziomu sprzedaży, takiego jak zanotowany w czwartym kwartale ubiegłego roku.

W okresie od stycznia do września 2017 Grupa zanotowała 217,8 mln zł przychodów, a po odliczeniu bezmarżowej sprzedaży komponentów sprzedaż wyniosła 204,9 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 14 proc. w ujęciu rok do roku. W okresie dziewięciu miesięcy br. grupa zakończyła stratą netto w wysokości 1 mln zł.

Pod kątem przychodów wyniki były lepsze w ujęciu rok do roku głównie za sprawą Gino Rossi. Simple CP w dalszym ciągu boryka się z problemami dotykającymi całego segmentu odzieży damskiej. "Wprowadzane przez nas zmiany – np. w zakresie projektowania i produkcji kolekcji – przynoszą już pierwsze pozytywne efekty, jednak nie są receptą na natychmiastowe odwrócenie negatywnego trendu" - pisze firma w komunikacie. 

Przeczytaj także:

Grupa koncentruje się m.in. na rozwoju e-commerce. Migrację klientów w kierunku online widać zarówno w Gino Rossi, jak i w Simple, a grupa notuje w kanale internetowym wysokie dynamiki sprzedaży. Według założeń kanał e-commerce w Simple będzie generował docelowo około 25 proc. sprzedaży detalicznej, natomiast w Gino Rossi około 15 proc. W okresie 1-3Q 2017 r. sprzedaż przez internet odpowiadała już za 22 proc. sprzedaży detalicznej Simple i za 13 proc. Gino Rossi.

Gino Rossi koncentruje się również na powiększaniu i reorganizacji salonów. "W trzecim kwartale 2017 relokowaliśmy 3 salony stacjonarne Gino Rossi do miejsc większych lub o wyższym natężeniu ruchu oraz otworzyliśmy salony Gino Rossi i Simple w warszawskiej Galerii Północnej. Powierzchnia nowo otwartych salonów jest większa, niż średnia dla obu sieci" - pisze zarząd.

Przeczytaj także:

Trzecim z działań strategicznych jest rozwój segmentu B2B (w przypadku Simple ten kanał ma wartość pomijalną). W okresie 1-3Q 2017 wpływy z tego segmentu wzrosły o 62 proc. w ujęciu roku do roku.

"Opinie, jakie docierają do nas od klientów wskazują, że kolekcje obu naszych marek trafiły w ich gusta. W dalszym ciągu uzupełniamy jeszcze ofertę w salonach i sklepach internetowych o nowe modele obuwia i odzieży, a także kolejne linie dodatków. Jeśli na szeroko pojętym rynku detalicznym nie wydarzy się w przedświątecznym szczycie sezonu nic nieoczekiwanego – spodziewamy się co najmniej powtórzenia dobrego poziomu sprzedaży, takiego jak zanotowany w czwartym kwartale ubiegłego roku" - prognozuje grupa.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.