GlobalData: Tegoroczne walentynki będą bardziej oszczędne

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2018 10:03

Podczas ubiegłorocznych walentynek w Wielkiej Brytanii ponad połowa konsumentów zdecydowała się na większy wydatek na posiłek w restauracji, jednak w tym roku trend ten ma ulec zmianie, ponieważ konsumenci starają się zrównoważyć swoje budżety z bardziej przystępnymi cenowo lokalami gastronomicznymi – ocenia GlobalData. Według firmy analitycznej, pod względem oferty walentynkowej numerem jeden pozostaje Tesco, jednak swoja pozycje powinien w tym roku poprawić Aldi.

- W tym roku mniej konsumentów wybierze się na kolację do restauracji, próbując zapanować nad wydatkami. Spodziewamy się raczej wybierania opcji tańszego spędzenia czasu, jak np. przygotoeanie jedzenia w rodzinie lub wyjście do fast foodu – mówi Eleanor Parr, analityk ds. handlu detalicznego w GlobalData.

Według GlobalData, Tesco pozostaje numerem jeden na brytyjskim rynku pod względem oferty walentynkowej z 2017 roku, oferując szeroki wybór produktów i wygodne zakupy.

- Spodziewamy się, że swój,a pozycje pod tym względem poprawi Aldi, który kontynuuje rozszerzanie oferty walentynkowej, wprowadzając bieliznę, świece i szeroki asortyment kart – mówi Eleanor Parr.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8174

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.