Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Google będzie wspierać cyfrową transformację Carrefoura. Spółki podpisały porozumienie

Autor: dlahandlu.pl 12 czerwca 2018 11:20

Google będzie wspierać cyfrową transformację Carrefoura. Spółki podpisały porozumienie fot. Shutterstock

Carrefour i Google podpisały strategiczne partnerstwo, w ramach którego Google będzie wspierać cyfrową transformację sieci Carrefour. Porozumienie przewiduje między innymi, że od 2019 roku klienci sieci Carrefour podczas zakupów będą mogli korzystać z Asystenta Google i głośników Google Home, a także strony zakupowej Google we Francji.

Ponadto, latem tego roku Carrefour we współpracy z Google Cloud otworzy laboratorium innowacyjne w Paryżu, w którym inżynierowie z Carrefour będą współpracować z ekspertami Google Cloud AI, aby współtworzyć nowe doświadczenia dla konsumentów.

- Google będzie wspierać cyfrową transformację Carrefour poprzez wdrażanie w całej grupie Carrefour narzędzi zwiększających wydajność G Suite i rozwiązań opartych na współpracy. 1000 pracowników Carrefour zostanie przeszkolonych w zakresie nowych technologii – czytamy w komunikacie sieci.

- W ramach współpracy, Google wniesie swoje technologie i umiejętności z dziedziny sztucznej inteligencji, chmury i interfejsy zakupów konsumenckich, takie jak Asystent Google. Carrefour wniesie doświadczenie w zakresie produktów i know-how w zakresie logistyki i sprzedaży. Wspólnym celem tego partnerstwa jest połączenie wiedzy obu firm, aby zaoferować konsumentom innowacyjne doświadczenia we Francji, zarówno w sklepie, Internecie, na smartfonach - dodano.

Strategiczne partnerstwo opiera się na trzech inicjatywach. Pierwszą z nich jest dostarczenie dla klientów Carrefour nowych doświadczeń zakupowych poprzez platformy Google (asystent, Google Home i strona internetowa Google Shopping we Francji). Wspólnym celem obu firm jest zapewnienie użytkownikom uproszczonych i intuicyjnych zakupów.

- Już od początku 2019 r. użytkownicy we Francji będą mogli robić zakupy w sklepach spożywczych za pośrednictwem różnych kanałów, w tym w Google Home, za pomocą Asystenta Google na telefonie komórkowym lub w Internecie za pośrednictwem platformy zakupów Google we Francji. Produkty będą mogły być dostarczane do domów lub dostępne do odbioru w sklepie – informuje Carrefour.

Kolejną inicjatywą jest otwarcie latem tego roku laboratorium innowacyjnego w Paryżu we współpracy z Google Cloud, w którym inżynierowie z Carrefour będą współpracować z ekspertami Google Cloud AI, by współtworzyć nowe doświadczenia dla konsumentów.

Trzeci filar to program szkoleniowy mający na celu przyspieszenie cyfrowej transformacji Grupy Carrefour. - Inicjatywa, która jest realizowana od początku roku, ma na celu włączenie kultury szybkiego podejmowania decyzji i sprawności w grupie. W tym kontekście ponad tysiąc pracowników Carrefour, w ciągu sześciu miesięcy, zostanie przeszkolonych dzięki wsparciu Google Cloud. Carrefour wdroży rozwiązania Google Cloud do zarządzania wydajnością i współpracą z Google Apps (Gmail, Kalendarz, Dysk, Hangouty, Dokumenty itp.) dla ponad 160 000 pracowników Carrefour – głosi komunikat.

- ​​Carrefour jest pierwszym partnerem Google w zakresie handlu elektronicznego w segmencie grocery w Europie. Jest to również ważny krok w nowej historii Carrefour od czasu ogłoszenia planu Carrefour 2022. Pozwali nam przyspieszyć ewolucję cyfrową i uzyskać przewagę we wdrażaniu podejścia wielokanałowego, które chcemy zaoferować naszym klientom - powiedział Alexandre Bompard, dyrektor generalny Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.