Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Google: Czas ładowania strony na smartfonie nie powinien przekraczać 3 sekund

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2017 14:46

41 proc. Polaków poszukuje informacji za pośrednictwem telefonu tak samo często, jak przy użyciu komputera, ale przedsiębiorcy mogą tracić nawet połowę wizyt mobilnych z powodu zbyt długiego czasu ładowania. Jak wskazuje badanie Google, ten czas nie powinien przekraczać 3 sekund,  a nawet w 90 proc. stron małych i średnich firm ładuje się średnio 10 sekund.

Jednocześnie więcej niż połowa polskich przedsiębiorców nie posiada strony dostosowanej do smartfonów. Czas wczytywania się dobrych stron lokali z branży gastronomicznej to najczęściej pomiędzy 4,5 sekundy a 5 sekund, dlatego jeżeli strona danego miejsca ładuje się 7 sekund, dla właścicieli może to oznaczać utratę nawet 26 proc. wizyt klientów.

Średni czas, w jakim polskie strony ładują się na telefonach to: przypadku sprzedaży detalicznej - 11,3 sekundy, mediów i rozrywki - 10,6 sekundy, a biznesu - 9,8 sekundy. Ten czas wydaje się zdecydowanie zbyt długi, szczególnie w świetle danych mówiących, iż już 1-sekundowe opóźnienie w ładowaniu się strony powoduje spadek konwersji o 7%, a satysfakcji klienta o 16%. Dla 79% mobilnych konsumentów niewystarczające dostosowanie strony do smartfonów będzie także powodem, aby nie robić ponownie zakupów za jej pośrednictwem.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,50

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.