Gottar z Sealed Air Food Care na FRSiH: Opakowania wspierają strategię marketingową

Autor: portalspozywczy.pl 22 października 2016 22:28


Christophe Gottar, Executive Director Global Poultry Sector w Sealed Air Food Care w trakcie debaty „Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu mówił, że opakowania mogą wspierać strategię marketingową danych marek, czyli mogą pomagać w tym, jak produkt ma być postrzegany.

Christophe Gottar, Executive Director Global Poultry Sector z Sealed Air Food Care tłumaczył, że branża opakowań dla przemysłu spożywczego pomaga producentom żywności zachować właściwości produktów w drodze od producenta do konsumenta. Mówił, że opakowania mogą wspierać strategię marketingową danych marek, czyli mogą pomagać w tym, jak produkt ma być postrzegany.

Dodał, że sukces produktu zależy od komunikacji i edukacji, ale również od opakowań, które pomagają oznaczać produkty w odpowiedni sposób. Opakowania stanowią również źródło informacji dla klientów o danym produkcie.

Mówił, że obecnie konsument spędza przed półką w sklepie zaledwie 20 sekund i nietrafione opakowanie może spowodować, że klient kupi inny produkt. – My w naszej firmie pracujemy nad dizajnem. Chcemy spowodować, aby dany produkt wyróżniał się – dodał Christophe Gottar.

Obecne przepisy oraz trend na produkty „bez czegoś”, czyli np. bez glutenu, cukru czy konserwantów wymuszają na producentach umieszczanie coraz więcej informacji na opakowaniach swoich produktów.

Christophe Gottar wyjaśniał, że branża opakowań dla przemysłu spożywczego zauważa tę tendencję i próbuje sobie z nią poradzić – próbuje dążyć do tego, aby na opakowaniach nie było zbyt dużo informacji, które sprawią, że przekaz stanie się mniej czytelny.

Jednym ze sposobów – tłumaczył Christophe Gottar – jest udostępnianie informacji przez QR kody na opakowaniach. Klienci zeskanują taki kod smartfonem i dowiedzą się więcej na temat danego produktu, który jest umieszczony na półce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.