Graal przeprowadza rebranding marki SuperFish

Autor: pr 10 sierpnia 2016 14:39

Graal przeprowadza rebranding marki SuperFish Fot. mat.pras.

Grupa Kapitałowa GRAAL, lider branży przetwórstwa ryb w Polsce, przeprowadza rebranding marki ryb marynowanych i wędzonych – SuperFish. Nowe logo, odmienione opakowania produktów oraz ulepszone receptury i nowości w ofercie wsparte zostaną nową stroną internetową marki, profilem na Facebooku, kampanią reklamową w prasie i Internecie oraz cross promocjami sprzedażowymi.

Nowe marynaty rybne SuperFish to estetycznie opakowane produkty bez konserwantów, sztucznych barwników, substancji zagęszczających i słodzących, a także wolne od GMO. Nowe receptury i smaki SuperFish odpowiadają na potrzeby osób dbających o zdrowie, poszukujących wartościowych odżywczo produktów w innowacyjnych połączeniach smakowych.

Fani ryb będą mogli cieszyć się przede wszystkim mnóstwem nowych odsłon śledzia – krojonego, w plastrach, zawijanego czy koreczków, połączonego z nietypowymi dodatkami, takimi jak żurawina, kolorowy pieprz, suszone pomidory, pesto czy feta. Śledzika będzie można spróbować w marynacie lub w śmietanie. Poza śledziem do oferty wejdą także zupełnie nowe na rynku gotowe twarożki z serkiem ricotta z łososiem lub tuńczykiem. Wszystkie produkty w nowoczesnych, estetycznych, jasnych opakowaniach eksponujących produkt najwyższej jakości.

– Polacy wciąż jedzą niewiele ryb w porównaniu z innymi narodowościami, tym niemniej sprzedaż marynat rybnych, w tym SuperFish, rok do roku rośnie. Wiążemy to z rosnącą popularnością produktów wysokiej jakości wspierających nas w trosce o zdrowie, dobrą kondycję i samopoczucie, jakimi niewątpliwie są przetwory rybne. Dzięki nowej linii graficznej i działaniom reklamowym chcemy poszerzyć naszą grupę docelową i budować wizerunek ryb jako ważnego elementu zbilansowanej diety, który powinien jak najczęściej gościć na naszych stołach. Dodatkowo chcemy pokazywać, że śledź stwarza mnóstwo ciekawych możliwości nieoczywistych połączeń smakowych – przekonuje Bogusław Kowalski, prezes zarządu i twórca Graala.

Marynaty SuperFish w nowych opakowaniach sukcesywnie trafiają już do sklepów. Marki rybne firmy GRAAL dostępne są we wszystkich sieciach handlowych w Polsce.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    6,92

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.