Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Green Caffe Nero na EEC 2017: Siłą naszej marki są bariści

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2017 15:16

– Millenialsi to nasi klienci i pół tysiąca pracowników, czyli pokolenie związane z technologią.
Jak zmieniać pod nich strategię komunikacji? Mamy klasyczny model retailu, ale wchłaniamy trendy. Część naszych klientów jest non-stop podłączona do sieci, ale jest też duża grupa osób, które chcą przyjść i porozmawiać, złożyć zamówienie przez ekran to nie to samo - mówił Krzysztof Kaliciński, business development & operations director, Green Caffe Nero podczas debaty "Nowy konsument, nowa ekonomia", która odbyła się w ramach EEC 2017.

Krzysztof Kaliciński podkreślił, że wyzwaniem jest motywowanie pracowników. – Młodzi ludzie szukają wygody. Świat stoi dla nich otworem, nie boją się nowych rzeczy. Jak ich przekonać do pracy? Z moich doświadczeń wynika, że nie pieniędzmi. Podwyżka nie wpływa na nich motywująco. Stawiamy na szeroko pojętą atmosferę pracy, płaską strukturę, unikamy korporacyjnych schematów. Inwestujemy w motywację i zaangażowanie, aby naszym pracownikom chciało się pracować dla marki, która jest coś warta. Uważam, że robimy to z sukcesem. Badania pokazały, że nasi bariści uzyskali wysoką notę (9,3/10) od konsumentów. To sukces tym większy, że mamy 70-proc. rotację pracowników - mówił Krzysztof Kaliciński.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.