Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Greenpeace: Lidl i Kaufland wprowadziły najlepsze zasady pozyskiwania ryb do sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2014 10:58

W tegorocznym rankingu Greenpeace dotyczącym sposób odpowiedzialnego pozyskiwania ryb najwyższe noty otrzymały sklepy sieci Kaufland i Lidl, które wprowadziły najlepsze zasady pozyskiwania produktów rybnych. Na końcu rankingu niezmiennie plasują się sieci Biedronka i Alma, które nie wdrożyły odpowiedzialnej polityki sprzedażowej. - Nasze wybory dokonywane w trakcie zakupów mogą wpłynąć na zmianę zachowania zarówno producentów, jak i sprzedawców. Jeżli nie zgadzamy się z prowadzeniem połowów, które skutkują niszczeniem morskich ekosystemów, mamy możliwość wyrażenia sprzeciwu - wyjaśnia Magdalena Figura, koordynatorka kampanii "Morza i Oceany" w polskim Greenpeace.

Ranking detalistów Greenpeace jest corocznym podsumowaniem strategii pozyskiwania produktóww rybnych przez największe sieci sprzedaży detalicznej. Po raz pierwszy ukazał się we wrześniu 2008 roku i wykazał dramatyczny brak odpowiedzialnych procedur. Przez 5 lat Greenpeace prowadził rozmowy z przedstawicielami dziewięciu największych sieci handlowych w Polsce i oceniał, które z nich kierują się w podejmowaniu decyzji również dobrem środowiska naturalnego i nie przyczyniają się do jeszcze większego przetrzebienia mórz i oceanów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • marcyśpyś 2015-04-29 20:27:27

    Trochę się zdziwiłam, bo nie wiedziałam że greeen peace też ogaria tematy dyskontów, jak dla mnie plus że są tak wszechstronni, no i dobrze płacą z tego co wiem z gowork.pl/opinie_czytaj,12117 tylko trzeba być wytrwałym

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.