Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Grupa CDRL notuje wzrost przychodów i rentowności

Autor: pr 13 maja 2016 09:09

Skonsolidowane przychody spółki CDRL w I kwartale 2016 r. wzrosły o 13,9%, a zysk netto o 19,8%.

Przychody Grupy CDRL w I kwartale 2016 r. wyniosły 42,06 mln zł wobec 37,80 mln zł przed rokiem. Skonsolidowany zysk netto wzrósł w tym okresie do 872 tys. zł wobec 728 tys. zł rok wcześniej.

- Intensywne działania w internecie, rozsądna i zaplanowana rozbudowa sieci sprzedaży, dobrze przyjęte kolekcje i utrzymywanie dyscypliny kosztowej to kluczowe czynniki, dzięki którym CDRL utrzymuje wzrosty, nawet w trudnych warunkach rynkowych – powiedział prezes Marek Dworczak.

Na uwagę zasługuje wzrost efektywności sprzedaży. Rentowność sprzedaży w okresie styczeń – marzec 2016 r. wyniosła 1,93% wobec 1,84% w poprzednim roku.

- W naszej branży I kwartał nie jest najważniejszy jeśli chodzi o wynik całoroczny, jesteśmy jednak zadowoleni z tych trzech miesięcy. Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami oraz założeniami – dodał wiceprezes Tomasz Przybyła.

Na koniec marca sieć Coccodrillo liczyła 446 punktów sprzedaży. Oznacza to wzrost o 73 sklepy (20 proc.) w stosunku do stanu sprzed roku. Spółka posiadała 233 sklepy o łącznej powierzchni 16.271 m.kw. w Polsce, 126 sklepów o łącznej powierzchni 5.818 m.kw. w innych krajach Unii Europejskiej i 87 punktów handlowych poza UE.

Marka Coccodrillo jest obecna na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.