Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Grupa EM&F odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 12,6 proc.

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2015 10:47

Grupa EM&F odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 12,6 proc.

W I kwartale 2015 r. Grupa EM&F odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 12,6 proc., co było efektem wysokich dynamik w kluczowych segmentach działalności Grupy.

Grupa Smyk: kontynuacja wzrostu przychodów ze sprzedaży LFL na wszystkich rynkach, w tym wysokie dynamiki sprzedaży LFL w Polsce (+9,3 proc.) i w Niemczech (+13,8 proc.). Rynki wschodnie zrealizowały wysokie, dwucyfrowe dynamiki sprzedaży LFL. Kanał sprzedaży online odnotował 108,4 proc.-dynamikę sprzedaży LFL.

Sklepy Empik: wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 3,3 proc. r/r, wynikający głównie z bardziej atrakcyjnej oferty produktowej zarówno w kategoriach wydawniczych, jak i nie wydawniczych, co przełożyło się na wzrost średniego koszyka zakupowego.

Segment E-commerce: kolejny kwartał z rzędu zrealizował istotne wzrosty przychodów ze sprzedaży LFL (wzrost sprzedaży o 49 proc. r/r), istotnie wzrosły przychody ze sprzedaży wszystkich e-sklepów internetowych z portfolio Grupy, w tym największe wzrosty przychodów ze sprzedaży zostały osiągnięte przez kluczowe witryny empik.com i smyk.com.

W I kwartale 2015 r. przychody ze sprzedaży z działalności kontynuowanej wzrosły o 13 proc. (o 68 mln zł) do 610 mln zł.

Grupa Smyk: wzrost sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 12 proc. r/r do 263 mln zł, głównie w wyniku wysokiej dynamiki przychodów ze sprzedaży LFL w sklepach oraz większej skali działalności (na koniec I kwartału 2015 r. Grupa Smyk posiadała 205 sklepów vs 201 sklepów na koniec I kwartału 2014 r.).
Grupa Empik: wzrost sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 7 proc. r/r do 215 mln zł, w wyniku wysokiej dynamiki przychodów ze sprzedaży LFL w sklepach oraz większej skali działalności (na koniec I kwartału 2015 r. Grupa Empik posiadała 220 sklepów vs 198 sklepów na koniec I kwartału 2014 r.).
Segment E-commerce: wzrost sprzedaży o 49% r/r do 69 mln PLN; kolejny kwartał dynamicznego rozwoju wszystkich e-sklepów tego segmentu, w tym najbardziej kluczowe empik.com i smyk.com osiągnęły kilkakrotne wzrosty przychodów ze sprzedaży.
Grupa Optimum: wzrost przychodów ze sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 6 proc. r/r do 63 mln PLN wynikał w głównej mierze z kolejnych wzrostów sprzedażowych marki Converse.

W ujęciu nominalnym marża brutto w I kwartale 2015 r. wzrosła o 21 mln PLN (+9 proc. r/r) do 248 mln zł. W ujęciu procentowym marża brutto wyniosła 41 proc. versus 42 proc. w I kwartale 2014 r.

Grupa Smyk: wzrost marży brutto w ujęciu nominalnym o 11 mln zł wynikał głównie ze wzrostu przychodów ze sprzedaży. W ujęciu procentowym Grupa Smyk wypracowała marżę brutto na poziomie porównywalnym z rokiem ubiegłym (43 proc.).



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.