Grupa Muszkieterów chce przeznaczać na rozwój 100 mln euro rocznie

www.portalspozywczy.pl 26 czerwca 2013 15:19

Strategia cenowa Grupy Muszkieterów nie wpłynie na ograniczenie poziomu inwestycji. Grupa chce przeznaczać na rozwój 100 mln euro rocznie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów.

W tym roku grupa planuje otworzyć 30 sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce oraz dalszy rozwój własnej sieci stacji benzynowych przy supermarketach.

- Strategia cenowa nie wpłynie negatywnie na poziom naszych inwestycji. Absolutnie nie chcemy zmniejszać wydatków na ekspansję, a wręcz odwrotnie, chcemy przeznaczać około 100 mln euro rocznie na inwestycje i rozwój naszych sieci w Polsce - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Feruga.

- 100 mln euro przeznaczymy na zakup terenów inwestycyjnych, ale też budowę nowych sklepów - dodał.

Powiedział, że w 2013 roku grupa planuje otwarcie 30 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché.

- Posiadamy kilka ciekawych pomysłów dotyczących samego konceptu, jak i lokalizacji pod nowe sklepy. Kilka takich nowych rozwiązań jest w fazie negocjacji. Rozmawiamy np. z deweloperami nt. otwierania naszych sklepów na parterach wieżowców, które dynamicznie powstają w polskich miastach. Mamy jeszcze kilka innych pomysłów, o których w tej chwili powiedzieć jeszcze nie mogę - powiedział prezes.

- Mocno pracujemy nad dopracowaniem konceptu sklepu Intermarché do potrzeb galerii handlowych. Zdajemy sobie sprawę, że z jednym konceptem, który rozwijamy obecnie, nie podbijemy całego rynku - dodał.

Grupa pracuje też nad otwarciem konceptów Intermarche Express i wkrótce powinna rozpocząć testy dla tego rozwiązania.

- Innym rozwiązaniem, nad którym aktualnie pracujemy, to sklepy typu Intermarché Express, czyli placówki o powierzchni ok. 500 m2 . Takie sklepy mogłyby się pojawić w dużych miastach w otoczeniu osiedli. W tej chwili pracujemy nad budżetem dla tego rozwiązania. Wkrótce powinniśmy rozpocząć testy. Nie jest wykluczone, że pojawimy się z tym konceptem w Warszawie i innych dużych miastach - powiedział.

Zaznaczył też, że na razie grupa nie planuje wprowadzenia w Polsce w ciągu najbliższych dwóch lat dodatkowego znaku handlowego Muszkieterów.

- Temat rozwoju konceptu Vilamarché (model polega na grupowaniu w jednej lokalizacji trzech różnych placówek: supermarketu spożywczego - Intermarché, supermarketu typu "dom i ogród" - Bricomarché oraz narzędziowo-usługowego - Roady - red.). jest jak najbardziej aktualny w Portugalii. Nie zdecydowaliśmy się jeszcze, żeby coś takiego wprowadzić w Polsce - powiedział.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Atos 2013-06-26 16:03:36

    Krowa co duzo ryczy mało mleka daje

    jsk nsrazie w 2013 NYC nie otwarli

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,52

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.