Grupa Nokaut kupuje Sugarfree.pl i wchodzi w sprzedaż odzieży

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2015 09:58

Grupa Nokaut nabędzie udziały stanowiące 75 proc. kapitału spółki HubStyle, właściciela marki odzieżowej Sugarfree.pl. Dzięki transakcji o wartości 10,6 mln zł, Grupa Nokaut zdywersyfikuje swoją działalność i mocniej wejdzie w najszybciej rosnącą część rynku e-commerce. W najbliższym czasie spółka zmieni nazwę na HubStyle, a w przyszłości będzie budować portfolio własnych marek lifestylowych.

Hubstyle szacuje, że wartość rynku sukienek w Polsce wynosi ok. 3 mld zł. Polki coraz chętniej decydują się na zakupy w internecie i udział tego kanału sprzedaży w całości rynku bardzo dynamicznie rośnie.
Transakcja odbędzie się po wycenie niższej od wartości godziwej HubStyle, dzięki czemu jest korzystna dla akcjonariuszy Grupy Nokaut. Audytor wycenił godziwą wartość spółki HubStyle na 18 mln zł. Grupa Nokaut zapłaci 10,6 ml zł za udziały stanowiące 75 proc, udziałów w spółce. W zamian za udziały w przejmowanej spółce, Grupa wyemituje nowe akcje - w sumie 8,549 tys. nowych walorów w cenie 1,24 zł (co stanowi średnią kursu z ostatnich trzech miesięcy oraz roku).
Po transakcji, Grupa Nokaut zmieni nazwę na Hubstyle S.A.Wcześniej Grupa wydzieliła spółkę Nokaut sp. z o.o., która przejęła działalność operacyjną związaną z porównywarką cen Nokaut.pl
Sugarfree to wyspecjalizowana marka własna należąca do spółki HubStyle. Własny kanał dystrybucji w postaci sklepu internetowego oferuje asortyment wysokiej jakości sukienek z naturalnych tkanin, głównie polskiej produkcji. Spółka operuje osiągając wysokie marże - m.in. dzięki szybkiej rotacji towarów czy niskiego zaangażowania kapitału obrotowego. Średnia roczna marża brutto na sprzedaży w zeszłym roku kształtowała się na poziomie 54 proc. Jednym z atutów przejmowanej marki jest ekspresowa, darmowa dostawa do klienta nawet w ciągu kilku godzin na terenie kilku największych Polskich miast. Do tej pory w I kwartale 2015 r. liczba zrealizowanych zamówień była o 1680 proc. wyższa niż przed rokiem.
Akcjonariusze Grupy Nokaut S.A. podejmą decyzję w sprawie emisji nowych akcji na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu, które została zwołane na 25 marca. Jeśli wyrażą swoją zgodę, to jeszcze w kwietniu zostanie podpisana umowa nabycia HubStyle a giełdowa spółka zacznie konsolidować jej wyniki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.