Grupa OEX inwestuje w technologie zakupowe. Kupuje udziały w NextBuy

Autor: dlahandlu.pl 8 stycznia 2018 13:34

OEX E-Business na podstawie umowy zawartej w grudniu 2017 roku nabyła mniejszościowy pakiet udziałów w spółce NextBuy.

NextBuy oferuje cyfrową platformę zakupową, łączącą kupców i dostawców. Spółka działa na rynku od 2011 roku. Obecnie jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform oferujących klientom rozwiązania w chmurze, które pozwalają na optymalizację zakupów. Do grona obecnych klientów NextBuy należą między innymi AXA Polska, Amica, Bakalland i Tchibo Polska.
- Do oferowanych już usług dokładamy nowoczesną technologię, która pozwoli klientom B2B optymalizować proces zakupowy w firmie i usprawniać zarządzanie wydatkami. Rozwiązanie to będziemy stosować do obsługi klientów również w naszej Grupie, co znacznie zoptymalizuje procesy związane z zarządzaniem zakupami – powiedział Artur Wojtaszek, prezes spółki OEX E-Business i członek zarządu OEX S.A. odpowiedzialny za segment E-biznes.
NextBuy jest rozwiązaniem typu cloud, zaprojektowanym w modelu SaaS, dzięki któremu wdrożenie platformy jest szybkie i mało wymagające. Użytkownik może zalogować się do platformy z przeglądarki internetowej, z każdego miejsca na świecie. NextBuy wspiera cały proces zakupowy, m.in. dostęp do bazy dostawców, aukcje elektroniczne, zapytania ofertowe i katalogi produktowe, automatyzując i usprawniając pracę działów zakupów. Wdrażanie cyfrowych technologii zakupowych daje klientom dostęp do bardziej zróżnicowanego asortymentu i dostawców, a także skraca czas obsługi procesów i formalności.
Obecnie w segmencie E-biznes Grupy OEX operują spółki OEX E-Business i Divante, które oferują klientom eCommerce usługę end2end – od stworzenia i optymalizacji e-sklepów po kompleksowe usługi logistyczne (m.in. fullfilment oraz e-delivery, czyli optymalizację transportu międzynarodowego).
NextBuy uzupełni ofertę linii biznesowej e-procurement, która oferuje zarządzanie dostawcami i procesami zakupowymi.

- Narzędzie NextBuy idealnie wpisuje się w nasze potrzeby. Chcemy automatyzować dla naszych klientów zakupy i procesy związane z usługą e-procurement – dodał Artur Wojtaszek.
Środki pozyskane w wyniku transakcji NextBuy planuje przeznaczyć na rozwój technologii i funkcjonalności systemu.

- Chcemy dalej rozwijać naszą technologię i proces wdrażania systemu u klienta. Planujemy rozszerzyć ofertę NextBuy o nowe moduły oraz integracje z zewnętrznymi systemami. Mamy też możliwość powiększenia naszego zespołu R&D. Spółka będzie posługiwała się logotypem OEX NextBuy. Dzięki marce OEX, która jest znana jako dostawca usług dla biznesu, mamy nadzieję umocnić naszą pozycję na rynku – powiedział Łukasz Kozicki, prezes zarządu NextBuy.

-

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,53

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.