Grupa Otmuchów chce dopasować się do nowej polityki zakupowej dyskontów

Autor: dlahandlu.pl 20 lipca 2015 11:00

Grupa Otmuchów wprowadza nowy model sprzedażowy, który pozwoli obniżyć koszty prowadzenia działalności i lepiej dostosować się do nowej polityki zakupowej dyskontów. To część szeregu inicjatyw o charakterze oszczędnościowym, które pozwolą również obniżyć koszty w obszarze produkcji i administracji. Jednocześnie Grupa poszukuje nowych rynków zbytu nadal rozwijając współpracę z największym odbiorcą i zapowiada inwestycje rozwojowe.

Grupa Otmuchów po nieco słabszym pierwszym kwartale wprowadza rozwiązania oszczędnościowe i intensyfikuje prace nad wzrostem przychodów. Podjęte działania oszczędnościowe zakładają obniżkę kosztów w tym roku i w latach kolejnych. Spółka będzie szukała oszczędności m.in. poprzez obniżkę kosztów logistycznych oraz osobowych, przy czym w tym obszarze spółka nie planuje przeprowadzenia zwolnień grupowych. Elementem programu oszczędnościowego jest też proponowany rynkowi nowy model sprzedażowy. Największa spółka zależna Grupy Otmuchów tj. PWC ODRA oferując producentom niezależnym usługi agencyjne pośrednictwa sprzedaży staje się integratorem tego typu usług na rynku sprzedaży w kanale tradycyjnym. Działania w poszukiwaniu nowych klientów przyniosły ostatnio m.in. efekt w postaci nawiązania współpracy z producentem herbat firmą Teekanne. To druga w ostatnim okresie umowa tego typu po podpisanej w maju br. umowie z firmą Bomilla/Bałtyk. Zgodnie z postanowieniami umownymi za sprzedaż produktów marki „Teekanne” spółka zależna Grupy Otmuchów PWC Odra będzie pobierać prowizję ustaloną w ramach umowy. Umowa obowiązuje od lipca i będzie obowiązywać przez okres minimum dwóch lat. Dzięki tej współpracy Grupa Otmuchów zwiększy efektywność wykorzystania swoich zasobów logistycznych
i sprzedażowych.

Grupa podjęła też działania, które mają wpłynąć na wzrost przychodów w kolejnych okresach. Zwiększenie efektywności współpracy ma nastąpić poprzez wprowadzenie nowych kategorii produktowych, oraz nowych produktów, a także dostosowanie portfela
do określonego formatu sklepów tj. hipermarkety, dyskonty, convenience, C&C. Poza tym Grupa intensywnie rozwija współpracę z obecnymi partnerami handlowymi i aktywnie poszukuje nowych odbiorców oraz nowych rynków zbytu dla swoich produktów. Grupa jest zainteresowana rozwojem szczególnie w obszarze rynków eksportowych i współpracy b2b.

Przeczytaj także:

Otmuchów pracuje też nad rozwojem swoich produktów i nowymi obszarami, z których będzie mógł wypracowywać dodatkowe zyski. Przewidziane inwestycje rozwojowe będą obejmować modernizacje i zakup nowych linii technologicznych oraz wprowadzenie produktów, które z perspektywy zarządu mogą wyróżnić się na tle rynku i branży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • boloks 2015-07-21 01:00:05

    Niby miało byc bez zwolnien, ale jednak na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,92066 ktos pisał, ze coś było.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,50

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.