Grupa Redan w 2015 r. osiągnęła 555 mln zł obrotów

Autor: dlahandlu.pl 12 stycznia 2016 09:44

O 12 proc. do 67 mln zł wzrosły w grudniu obroty Grupy Redan, w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Narastająco w całym 2015 r. przychody Grupy handlującej odzieżą w sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej TXM textilmarket zwiększyły się o 11 proc. do 555 mln zł.

Grupa Redan w grudniu 2015 r. osiągnęła łącznie 67 mln zł przychodów, czyli o 12 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.  Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec grudnia wyniosła 121 tys. m2, co oznacza wzrost o 12 proc. w odniesieniu do grudnia 2014 r.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w grudniu br. uzyskała 40 mln zł obrotów, czyli o 13% więcej niż w zeszłym roku. Od stycznia do grudnia br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 14% i wyniosły 315 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego roku liczyła 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,7 tys. m2 i była o 19% większa niż na koniec grudnia 2014 r.

Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci modowej w grudniu br. wyniosła 26 mln zł i była wyższa o 12% od uzyskanej w grudniu 2014 r. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 12% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 28 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w grudniu 2014 r.

W ujęciu narastającym przez 12 miesięcy minionego roku krajowa sprzedaż sektora modowego wyniosła 210 mln zł i była o 16% większa niż rok wcześniej. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 30 mln zł i zmniejszyły się o 31% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do grudnia 2015 r. wyniosła 240 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec grudnia 2015 r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, czyli o 8% więcej niż w grudniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 6,3 tys. m2, czyli o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,3 tys. m2 i była o 1% wyższa niż w grudniu 2014 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.