Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Grycan i Brandbank, czyli jak dbać o wizerunek marki w sieci

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Brandbank 21 marca 2013 10:19

Grycan to najlepiej znana polska marka lodów, która swoim klientom oferuje produkty najwyższej jakości, stworzone na podstawie tradycyjnych receptur. Ich producent, firma Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. S.K.A., nawiązała współpracę z firmą Brandbank, europejskim liderem w tworzeniu, zarządzaniu i dystrybucji cyfrowych danych produktowych. W ramach współpracy Brandbank dostarczy rozwiązania, które umożliwią firmie sprawne gromadzenie informacji o produktach oraz ich zdjęć, a także pomogą zoptymalizować proces ich aktualizacji.

W chwili obecnej sektor eCommerce jest najszybciej rozwijającym się kanałem sprzedaży produktów z branży FMCG. Z roku na rok obserwujemy coraz większą popularność zakupów spożywczych przez internet, a firmy notują wzrosty przychodów ze sprzedaży w sieci wynoszące nawet kilkadziesiąt procent. Właściciel marki Grycan dostrzegł ogromny potencjał sektora e-handlu. Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą Brandbank, konsumenci mają znacznie szerszy dostęp do informacji o produktach Grycan. W ten sposób firma znana z doskonałej jakości produktów oferowanych w tradycyjnych sklepach, przeniesie ją również do Internetu, ułatwiając konsumentom podjęcie decyzji o zakupie.

„Kupujący w Internecie oczekują wyczerpujących i aktualnych informacji na temat naszych produktów. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta w sieci była spójna. Dzięki usługom dostarczanym przez Brandbank, współpracujące z nami sklepy internetowe otrzymują pełne dane produktowe oraz najwyższej jakości zdjęcia" - komentuje Pan Wojciech Kwestorowski, Dyrektor Handlowy ds. rozwoju rynku.

Spółka Grycan potrzebowała kompleksowego rozwiązania, które zagwarantowałoby wysoki standard danych produktowych wykorzystywanych przez sklepy internetowe. Kluczowe było również rozwiązanie kwestii aktualizacji. Dzięki usługom świadczonym przez Brandbank, dostawca jest w stanie znacznie usprawnić zarządzanie swoimi danymi produktowymi. Rozwiązania oferowane przez firmę Brandbank to szeroki zasób korzyści dla producenta: pozwalają one wyeliminować niedokładne lub niekompletne informacje o produktach, a także opóźnienia w aktualizacji i dystrybucji danych do sieci handlowych. Zanim produkt pojawi się w e-sklepie, przechodzi proces dwustopniowej kontroli jakości w Brandbank. Następnie dane o produkcie są zatwierdzane bezpośrednio przez producenta. W przypadku pojawienia się nowej pozycji w ofercie, producent przesyła próbkę artykułu do studia fotograficznego, w którym zespół specjalistów szybko i sprawnie tworzy komplet zdjęć i informacji o produkcie.

„Dogodny dostęp do informacji przygotowanych przez Brandbank pozwala nam bardziej racjonalnie zarządzać zasobami, którymi dysponujemy. Cały proces zlecany jest profesjonalnej firmie zewnętrznej, dzięki czemu możemy odnotować spore oszczędności. Brandbank zajmuje się za nas dostarczaniem informacji do dużych sieci handlowych oraz sklepów internetowych, i na bieżąco aktualizuje dane o produktach." - powiedział Pan Wojciech.

  • SMIECHUwarte 2016-01-24 01:47:25

    Porozmawiajmy o Jadwidze i jej sposobie kierowania..

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,27

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.