Grzaniec Galicyjski świętuje 25 lat swego istnienia

Autor: pr 16 października 2019 11:27

Grzaniec Galicyjski świętuje 25 lat swego istnienia Fot. za Facebook/GrzaniecGalicyjski.eu

Niemcy mają swój glühwein, Skandynawowie – glögg, a Polacy – Grzaniec Galicyjski. Mija ćwierć wieku od powstania marki, która stała się dla wielu synonimem wina grzanego i po dziś dzień króluje w tej kategorii alkoholi. Z okazji jubileuszu prowadzona będzie komunikacja w social mediach, a Grzaniec Galicyjski zagości podczas jarmarków świątecznych w wielu polskich miastach oraz podczas zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich m.in. w Wiśle.

Grzaniec Galicyjski to pierwsza marka w swojej kategorii, której udało się zbudować świadomość wśród konsumentów. Jej popularność spowodowała, że Polacy często utożsamiają wino grzane właśnie z Grzańcem Galicyjskim. 

Milowym krokiem w rozwoju Grzańca Galicyjskiego stało się przejęcie marki, dzięki któremu obecnie znajduje się ona w portfolio produktowym JNT Group. –  Dokonując zakupu marki, mieliśmy świadomość ogromnego potencjału całej kategorii win grzanych. Aby ją dynamicznie rozwinąć, wprowadziliśmy nowe warianty Grzańca Galicyjskiego, m.in. Miodowy, Bezalkoholowy czy innowacyjny VIP White, a także rozbudowaliśmy naszą drugą markę: Zbójeckie Grzane. Dokonaliśmy także inwestycji w wyposażenie dla lokali gastronomicznych, które umożliwia serwowanie naszych trunków z tej kategorii w większości restauracji oraz w mobilnych punktach, np. pod stokami narciarskimi. Teraz jako lider i jedyna firma w kraju jesteśmy przygotowani do kompleksowej obsługi segmentu win grzanych. Dzięki temu w ciągu zaledwie jednego sezonu udało nam się podwoić sprzedaż Grzańca Galicyjskiego – wyjaśnia Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.

Wino grzane jest produktem sezonowym, a okres największego zainteresowania tym trunkiem przychodzi wraz z jarmarkami świątecznymi, których tradycja przywędrowała do Polski z Niemiec i Austrii. Z tego względu Grzaniec Galicyjski jubileusz 25-lecia będzie świętować podczas jarmarków bożonarodzeniowych m.in. w Warszawie i we Wrocławiu czy Targów Bożonarodzeniowych w Krakowie. Marka obecna będzie także w Strefie Kibica i Strefie VIP podczas Pucharu Świata w Skokach Narciarskich m.in. w Wiśle. Z okazji jubileuszu prowadzona będzie komunikacja w kanałach social mediowych, w tym m.in. konkursy na Facebooku oraz aktywności z influencerami na Instagramie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,66

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.