Gwiazda Dynastii w reklamie Lidla

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2015 12:25

Gwiazda Dynastii w reklamie Lidla fot. za kuchnialidla.pl

John James, znany z roli w pamiętnym serialu "Dynastia" (Jeff Colby)  wystąpił w reklamie sieci Lidl. Aktor promuje akcję "Tydzień amerykański".

John James i jego córka Laura (zwyciężczyni programu „Top Model”) odwiedzili Kuchnię Lidla, aby pokazać tradycyjne oraz nowatorskie oblicze kuchni amerykańskiej.

Przypomnijmy, od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Każdy program ma swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka zaproszą inne osoby.

Lidl na stronach kuchnialidla.pl publikował przepisy Karola Okrasy, Doroty Wellman i celbrytów, występujących w reklamie Lidla. Kontynuacją każdego odcinka będą filmy instruktażowe dotyczące przygotowania zaprezentowanych przepisów.

Na trwającą 3 lata kampanię Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy sieć wydała ponad 1 mld zł. W tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. czyli 3 mld zł. Obecnie do sieci należy 547 placówek, z czego 111 zostało otwartych w ciągu ostatnich 3 lat. Do Lidla należy 15 proc. rynku dyskontów.

Jak wynika z badań ABR SESTA na półkach Lidl w maju 2015 dostępnych było 1922 produktów spożywczych, nie licząc pieczywa, wędlin oraz owoców i warzyw. Z tej puli 19 proc. produktów, czyli 357 artykułów było opatrzonych kodem rozpoczynającym się na 590, oznaczającym, że zostały wyprodukowane lub zapakowane w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7898

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.