H&M chce wejść w rynek używanej odzieży online

Autor: wnp.pl 8 kwietnia 2019 14:51

H&M chce wejść w rynek używanej odzieży online fot. shutterstock

Szwedzki koncern odzieżowy H&M chce wypróbować model sprzedaż używanej odzieży. To odpowiedź na fakt, że klienci coraz częściej martwią się, jaki wpływ na środowisko mają zużyte ubrania.

H&M uruchamia pilotażowy projekt sprzedaży używanych odzieży na razie w Szwecji. W tej fazie sprzedaż będzie odbywała się online.

Jeżeli plany te zakończą się sukcesem, wówczas sprzedaż używanej odzieży może być możliwa na innych rynkach.

Zdaniem H&M sprzedaż używanej odzieży to rosnąca część branży, która daje konsumentom ogromne możliwości, a jednocześnie ma wpływ na środowisko, ponieważ żywotność produktów zostaje przedłużona.

Co więcej, według badania ekspertów ThredUp rynek odzieży używanej podwoi się do 51 mld dol. w ciągu najbliższych pięciu lat.

H&M, to szwedzkie przedsiębiorstwo odzieżowe, z siedzibą w Sztokholmie. Firma zatrudnia niemal 150 tys. pracowników na całym świecie. Spółka prowadzi około 4,5 tys. sklepów z odzieżą, w tym także w naszym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6483
Ilość aktualnych ofert: 277850

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.