Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

H&M widzi potencjał do dalszego rozwoju w Polsce

Property News 30 stycznia 2013 15:07

W roku fiskalnym 2012 sprzedaż sieci H&M w Polsce sięgnęła 2,947 mld koron szwedzkich, czyli wzrosła w porównaniu do 2011 roku o 7 proc. (o 14 proc. w walucie lokalnej). Grupa ma w naszym kraju już 103 sklepy, z czego 14 ruszyło w ub.r.

W samym IV kwartale sprzedaż w Polsce wyniosła 800 mln koron szwedzkich i wzrosła w ujęciu rocznym o 5 proc. (6 proc. w walucie lokalnej).

W 2012 roku Polska była jednym z krajów, w którym Grupa otworzyła najwięcej sklepów. W 2012 roku spółka zadebiutowała w Polsce z siecią COS.

Nasz rynek - zdaniem zarządu spółki - jest nadal perspektywiczny do dalszej ekspansji. Oprócz Polski firma widzi potencjał w takich lokalizacjach jak: Rosja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy i Francja.

W 2012 roku sprzedaż całej Grupy, na wszystkich rynkach, poszła w górę o 11 proc. i wyniosła 120,79 mld SEK. Sprzedaż na porównywalnej liczbie sklepów wzrosła zaś o 1 proc. Zysk sięgnął 71,871 mld SEK i zwiększył się o 7 proc.

W sumie Grupa otworzyła 304 sklepy. W tym roku zamierza uruchomić 325 nowych lokalizacji. Wiosną chce ruszyć z nową siecią sklepów & Other Stories.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.