Handel musi wrócić do wcześniejszych zasad, gdzie promocja była okazją

www.portalspozywczy.pl 23 lutego 2015 17:08

Praktyki sieci handlowych, wzrost cen surowców oraz wahania kursów walut mocno nadwyrężyły wyniki producentów, tym samym wyczerpując ich możliwości w zakresie udzielania dodatkowych rabatów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jan Kolański, prezes Colian Holding.

Ekspert zwraca uwagę, że sieci przyzwyczaiły klientów do dokonywania zakupów konkretnych produktów wyłącznie w okresie promocji. - Powoduje to zmniejszanie marży handlowej sieci, co przekłada się na coraz to wyższe żądania dodatkowych obniżek cenowych ze strony producenta. Praktyki sieci handlowych, wzrost cen surowców oraz wahania kursów walut mocno nadwyrężyły wyniki producentów, tym samym wyczerpując ich możliwości w zakresie udzielania dodatkowych rabatów - przyznaje Jan Kolański. - Handel będzie musiał wrócić do wcześniejszych zasad działania, gdzie promocja była „świętem" czy okazją, a nie permanentnym systemem sprzedaży, realizowanym przez sieci handlowe - dodaje.

Prezes Colian Holding zaznacza, że obecnie klienci są mniej lojalni wobec detalistów, ale nadal liczy się dla nich produkt markowy, gwarantujący określoną jakość.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 80787 2015-02-23 17:45:16

    O strategii prezesa Kolańskiego zadecyduje konsument swoimi pieniędzmi. Jakoś jestem spokojny jeśli chodzi o ten wybór (konsumenta).

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,86

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.