Handel pod presją nowych trendów zmienia model biznesowy. Aldi jednym z wygranych

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2019 13:57

Handel pod presją nowych trendów zmienia model biznesowy. Aldi jednym z wygranych Fot. Shutterstock

Współczesny konsument nie jest już ograniczony geograficznie, przez co każdy retailer musi stawić czoła globalnej konkurencji. Dlatego ponad ¾ retailerów na świecie planuje zmianę modelu biznesowego w ciągu najbliższych 5 lat, by utrzymać się na rynku. Jest to kluczowy wniosek z najnowszego raportu OC&C Strategy Consultants High Velocity Retail, przygotowanego we współpracy z World Retail Congress. Raport pokazuje, które modele biznesowe są drogą do ponadprzeciętnych wyników i długofalowej przewagi rynkowej.

- Retailerzy na całym świecie mają dziś świadomość konieczności nieustannego poszukiwania rozwiązań, które przeniosą ich w nowy wymiar działalności biznesowej i operacyjnej. Współczesny konsument nie jest już ograniczony geograficznie, przez co każdy retailer musi stawić czoła globalnej konkurencji i sprawić, że pośród praktycznie niezliczonej ilości możliwości klient wybierze właśnie jego ofertę. Podążanie za trendami i konkurowanie w oparciu o nieustanne skracanie czasu dostarczenia produktu do klienta to w dzisiejszym świecie za mało. Bycie dobrym już przestało wystarczać. Z drugiej strony ci, którzy zdobędą się na odwagę i fundamentalnie zredefiniują swój model biznesowy, są w stanie rosnąć nawet 5 krotnie szybciej niż rynek – czytamy w raporcie OC&C Strategy Consultants.

Najnowszy raport OC&C przygotowany we współpracy z World Retail Congress 2019 pozwala wyraźnie stwierdzić, że weszliśmy w nowy wymiar światowego handlu detalicznego – High Velocity Retail. Raport został przygotowany w oparciu o analizę 1000 czołowych retailerów na świecie oraz wzbogacony o szereg osobistych wywiadów z prezesami globalnych firm detalicznych.

Raport High Velocity Retail prezentuje cztery rodzaje zwycięskich modeli biznesowych, które stosują najlepsi detaliści na świecie, osiągając tym samym ponadprzeciętne wyniki finansowe.

Model 1 – Lider Wartości

Pierwsza grupa detalistów koncentruje się na nieustannym wzroście skali działalności i integracji pionowej w celu poprawy efektywności kosztowej łańcucha dostaw. Dzięki tym zabiegom są w stanie zaoferować swoim klientom najlepszą cenowo ofertę produktową. Jednak konkurowanie wyłącznie w oparciu o cenę i nieustanne otwieranie nowych punktów sprzedaży przestaje wystarczać ze względu na rosnącą transparentność i porównywalność ofert, a także rosnącą trudność w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,98

  • Śr

    8,40

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7764
Ilość aktualnych ofert: 481346

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.