Hoop Cola z nową kampanią na Święta

Autor: pr 8 listopada 2016 10:47

Hoop Cola z nową kampanią na Święta Fot. mat.pras.

Hoop Cola rozpoczyna świąteczną kampanię marketingową. Główną oś kampanijnej opowieści stanowi polska tradycja wspólnego wypatrywania Pierwszej Gwiazdki, której pojawienie się jest znakiem do rozpoczęcia kolacji wigilijnej. To właśnie ten świąteczny symbol jest bohaterem rozpoczynającej się kampanii.

 

Swoją najnowszą kampanię marka Hoop Cola dedykuje wszystkim, którzy tęsknią za bliskimi. Kampania ma zbliżać ludzi w tym wyjątkowym przedświątecznym okresie za sprawą gwiazd, którymi można się wzajemne obdarowywać. Każda z gwiazd ma swoje miejsce w gwiazdozbiorze życzeń Hoop Coli. Osoba, która otrzyma gwiazdkę, staje się jej „wyłącznym” właścicielem.

- Statystycznie co druga polska rodzina tęskni za kimś, kto mieszka za granicą. Nie zawsze najbliżsi mogą być obecni podczas świąt Bożego Narodzenia. Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię, która ma nie tylko umożliwić składanie życzeń świątecznych, ale i podarowanie najbliższym gwiazdki z nieba – mówi Karol Krekora, Brand Manager Marki Hoop Cola.

- Pomysł prosty, ale jak się później okazało trafiony: dać każdemu możliwość posłania bliskim Swojej Pierwszej Gwiazdki jako wyrazu uczucia - podsumowuje pracę nad kampanią Miłosz Sroka, dyrektor kreatywny Hand Made, agencji która realizuje kampanię.

Jak wysłać gwiazdkę? Wystarczy wejść na stronę www.hoopcola.pl i wybrać gwiazdę, którą chcemy komuś zadedykować, a następnie wpisać życzenia i zdecydować, w jaki sposób mają zostać dostarczone (SMSem, mailem, przez portal społecznościowy). Można również zaznaczyć termin dostarczenia gwiazdki.

To jednak nie wszystko. Hoop Cola zachęca też do powrotu do pięknego zwyczaju wysyłania papierowych kartek świątecznych. Producent napoju przygotował około 200 000 kartek, które są dostępne w wybranych sklepach w całym kraju.

Akcja ma zaplanowane silne wsparcie mediowe. Główne kanały komunikacji to telewizja i Internet. Spoty reklamowe nie bazują wyłącznie na standardowym formacie 30 sekundowym, ale można też zobaczyć dłuższą - 60 sekundową wersję. Dodatkowo kampania wspierana jest działaniami w mediach społecznościowych i w prasie handlowej. Na butelkach Hoop Coli w okresie świątecznym pojawiła się też etykieta, która wyjaśnia, jak wysłać gwiazdkę.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made, która stworzyła scenariusz spotu oraz projekty graficzne — w tym projekt KV, projekt świątecznych etykiet na butelkach oraz kartek świątecznych. Hand Made jest także twórcą strategii komunikacji zarówno dla telewizji, jak i Internetu. Nad produkcją spotu czuwał dom produkcyjny D35, a nad zakupem mediów Havas Media. Kampania rozpoczęła się 7 listopada i potrwa do końca świąt Bożego Narodzenia.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.