Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Hoop Polska: Współpracę z dyskontami cechują ciężkie negocjacje, ale jest to pole do rozwoju

www.portalspozywczy.pl 14 kwietnia 2015 14:02

Współpraca z dyskontami to nie tylko produkcja, ale także logistyka. Sieci te kładą duży nacisk na te procesy i chcemy się rozwijać z naszymi partnerami w tym segmencie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Simona Novakova, prezes zarządu Hoop Polska.

Czy Hoop Polska jest mocno zależna od private labels?

- Nie nazwałabym tego zależnością, ale świadomym wyborem strategicznym. Segment marek własnych rozwija się dość dynamicznie, co jest związane z ekspansją dużych sieci dyskontów oraz zmianą ich wizerunku. Dziś private labels to nie jest już tylko tani produkt o niskiej jakości. Staramy się więc – z jednej strony – wykorzystać tę pozycję sieci dyskontowych, ale – z drugiej strony – jesteśmy dla nich stabilnym i silnym partnerem. Dlatego współpracę z dyskontami cechują ciężkie negocjacje, ale jest to także pole do rozwoju - komentuje Simona Novakova.

Jej zdaniem, polski rynek private labels będzie się zmieniał. 

- W porównaniu do Europy Zachodniej, gdzie marki własne stanowią nawet 70 proc. danego rynku, w Polsce jest jeszcze miejsce na rozwój. Z drugiej strony, rynek czekają zmiany, ponieważ dyskonterzy uświadomili sobie, że produkty markowe są także ważne i trzeba takie posiadać w ofercie - mówi Simona Novakova.

Hoop dostarcza do dyskonterów wody, napoje gazowane owocowe oraz typu cola. Ilościowo private labels mają znaczący udział w produkcji spółki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.