HoReCa też chce być "bio" i "eko"

www.portalspozywczy.pl 6 marca 2017 14:10

Obserwując rynek produktów spożywczych można wyodrębnić dominujące trendy takie jak „eko”, „czysta etykieta”, czy też trend żywności prozdrowotnej. Podobnie jak detal, HoReCa również poszerza swoje oczekiwania o produkty z tej półki - mówi Edward Bajko, prezes SM Spomlek.

Zwraca uwagę, że często są to produkty regionalne, unikatowe. - Po drugiej stronie osi widzimy skalę, duże opakowania, ekonomiczne zakupy, produkty częściowo przetworzone lub nawet półprodukty. Różnorodność potrzeb w kanale HoReCa będzie rosła, wraz z nią powstanie miejsce dla wielu nowych produktów w ofercie – mówi prezes Spomleku.

Zaznacza, że jest to skorelowane również ze wzrostem rynku. Rozwijamy się jako społeczeństwo, żyje nam się relatywnie lepiej, coraz częściej stać nas na wyjazdy, wyjścia do restauracji. - Siłą rzeczy konsumpcja w sektorze hoteli, restauracji i cateringu w przyszłości będzie rosła – dodaje.

Spomlek jest partnerem Food Show 2017

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • rolnik eko 2017-03-07 16:22:31

    Czy ty "maj" sprzedajesz takie fikcyjne certyfikaty?

    Jeśli masz wiedzę na ten temat, to zgłoś odpowiednim organom. Bo ja ciężko i uczciwie pracuję na ekologiczny certyfikat i boli mnie, że takie opinie ktoś wygłasza.

  • maj 2017-03-07 14:24:33

    Większość produktów BIO i EKO to fikcja. Tu chodzi tylko o kasę a nie o zdrowie. Namnożyło się certyfikujących firm i za kasę można mieć każdy certyfikat.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.