HubStyle buduje sieć sklepów stacjonarnych

Property News 10 kwietnia 2019 10:59

HubStyle buduje sieć sklepów stacjonarnych fot. Wiktor Dymecki

Hubstyle, właściciel marek Sugarfree i Cardio Bunny, buduje sieć stacjonarnych sklepów. W planie na 2019 r. jest 20 salonów. Do końca maja prawdopodobnie otwarte zostaną dwa w dużych galeriach handlowych. - Każdy stacjonarny salon zwiększa nam sprzedaż w Internecie. Zatem punkt stacjonarny wcale nie kanibalizuje nam sprzedaży online w danym mieście, wręcz odwrotnie dynamika zamówień w regionie się zwiększa – tłumaczy Wiktor Dymecki, członek zarządu do spraw finansowych Hubstyle.

Dlaczego spółka nastawiona na e-commerce postanowiła otwierać sklepy stacjonarne?

Wiktor Dymecki, członek zarządu do spraw finansowych Hubstyle: Wszystko zaczęło się w naszym biurze w Warszawie przy ul. Stawki. Był to mały lokal, w którym uruchomiliśmy klientom możliwości odbioru osobistego zamówionych w Internecie ubrań. Zrobił się niezły ruch, więc postanowiliśmy urządzić tam mały showroom. Okazało się, że chętnych do kupowania naszych rzeczy przy okazji odbierania paczek jest coraz więcej. Zaczęły się nawet kolejki ustawiać, dlatego w biurowcu przy ul. Inflanckiej 4B wynajęliśmy większy lokal. Sklep zaczął nieźle zarabiać. Poza tym lokale stacjonarne są potwierdzeniem jakości i aspiracji marki. W Internecie jest wiele brandów, które nigdy nie wyjdą poza online. Wiarygodność marki mocno wzrasta, gdy ludzie widzą ją też przy ulicy czy w galerii handlowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 1185
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.