Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

HubStyle rusza z e-sklepem Emente

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2016 11:07

HubStyle, właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, otworzył sklep internetowy dla marki Emente. Grupa chce mocniej zaznaczyć swoją obecność w odzieżowym segmencie premium.

Emente to ubrania segmentu premium. Ubrania Emente uszyte są w krótkich seriach, z tkanin najwyższej jakości, w polskich szwalniach, przy zachowaniu tradycyjnych technik krawieckich.
HubStyle w 2015 r. przeszła gruntowne zmiany i wprowadziła nową strategię opartą na budowaniu mocnej pozycji w najszybciej rosnących obszarach rynku e-commerce. Pod koniec roku Spółka wprowadziła dwie nowe marki odzieżowe Cardio Bunny i Emente. Dynamicznie rozwija się również sprzedaż sukienek Sugarfree. W zeszłym roku przychody ze sprzedaży odzieży stanowiły 38 proc.
w przychodach Grupy HubStyle. „W 2015 r. sprzedaż Sugarfree wzrosła kilkukrotnie. Pozytywne trendy w segmencie modowym utrzymują się również w 2016 r. Liczymy, że będzie on przełomowy dla całej naszej Grupy pod względem jej wyników finansowych, także dzięki wprowadzonym nowym markom” - mówi Monika Englicht, prezes zarządu HubStyle S.A.
Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente. W pierwszej połowie 2016 r. Grupa planuje rozszerzenie portfolio o kolejne brandy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.