HubStyle zaktualizował strategię rozwoju

Autor: pr 27 marca 2017 09:56

Dynamiczny rozwój segmentu sprzedaży odzieży, koncentracja na innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omnichannel, intensyfikacja działań marketingowych, optymalizacja procesów operacyjnych - to najważniejsze osiągnięcia Grupy HubStyle, która 24 marca 2017 r. opublikowała swój raport roczny za 2016 r.

W jego trakcie przychody Grupy wzrosły o 57%. HubStyle zaktualizował również swoją strategię rozwoju.

W 2016 r. Grupa HubStyle wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 21,4 mln zł, co oznacza wzrost o 57 proc. w porównaniu do 2015 r. Dynamiczny wzrost przychodów całej Grupy Kapitałowej to przede wszystkim efekt realizacji strategii i wzrostu skali działalności w segmencie sprzedaży odzieży. Po raz pierwszy w historii Grupy ten segment działalności wygenerował ponad połowę jej przychodów, czyli 53 proc.

- Mamy za sobą rok, który pozwolił nam wdrożyć innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. Pracowaliśmy nad rozwojem i optymalizacją w całej Grupie aby móc zwiększać skalę działalności, usprawnić procesy i wzmocnić naszą pozycję rynkową. Zgodnie z objętą strategią skupiliśmy się na rozwoju segmentu fashion, który zwiększył ponad trzykrotnie wyniki sprzedażowe. Zwiększyliśmy skalę działania w mediach społecznościowych, dzięki którym docieramy do naszych klientów. Jesteśmy również obecni w tradycyjnym kanale sprzedaży, który wspiera nasze działania w kanale e-commerce - powiedziała prezes zarządu Monika Englicht.

W segmencie sprzedaży odzieży Grupa HubStyle podjęła wiele wyzwań optymalizacji procesów operacyjnych. Wdrożono innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. W trakcie 2016 r. spółka podjęła śmiałe kroki rozwojowe w ramach innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omnichannel. Zainwestowała m.in. w pierwszy sklep typu pop-up dla marki Sugarfree w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu. Dzięki jego otwarciu sklepu Grupa dotarła do kolejnego rynku zbytu. W 2016 r. HubStyle otworzył również pierwszy multi-showroom dla swoich marek, który mieści się przy ul. Inflanckiej w Warszawie. Głównym źródłem dotarcia do klienta pozostały szeroko pojęte media społecznościowe, gdzie Grupa znacząco zwiększyła efektywność. W 2016 r. Grupa podjęła kolejne działania marketingowe zwiększające rozpoznawalność jej marek, m.in. poprzez zacieśnianie współpracy ze znanymi osobami. Dzięki podjętym działaniom przychody segmentu sprzedaży odzieży, wyniosły 12 mln zł co oznacza, że wzrosły ponad trzykrotnie.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8658

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.