PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

I półrocze 2019 nie było łatwe dla handlu. Co się wydarzyło?

Autor: dlahandlu.pl 3 lipca 2019 14:07

I półrocze 2019 nie było łatwe dla handlu. Co się wydarzyło? fot. shutterstock

Widmo podatku handlowego, podwyżki wynagrodzeń, możliwe ograniczenie sprzedaży marek własnych, roszady personalne a także debiut nowych sieci handlowych, zła passa w Tesco i przedłużająca się historia przejęcia Piotra i Pawła z konfliktem o znak SPAR w tle – tak można podsumować 6 miesięcy w polskim handlu.

Radosław Liberski, dyrektor finansowy w Lidl Polska awansował w strukturach sieci. Liberski od stycznia zarządza finansami Lidla w Stanach Zjednoczonych. Oprócz dyrektora finansowego został również wiceprezesem (executive vice president/chief financial officer). Radosław Liberski w polskim oddziale sieci Lidl pracował ponad 16 lat.

Po ośmiu latach pracy w sieci Kaufland Krzysztof Szponder rozstał się z firmą. Przez ostatnich pięć lat Krzysztof Szponder pełnił w sieci funkcję członka zarządu, a od marca 2015 r. był także wiceprezesem. Z firmą był związany czerwca od 2011 r. Wcześniej pracował m.in. w sieci Real i Ahold. Obecnie Krzysztof Szponder stoi na czele sieci aptek Dr Max. Z kolei wiceprezesem tej sieci aptek został Wojciech Wieroński, przez lata dyrektor finansowy i członek zarządu Tesco Polska.

Justas Riauba zastąpił Daliusa Misiūnasa na stanowisku prezesa (CEO) Maxima Grupė. Będzie on również pełnił funkcję przewodniczącego rady dyrektorów spółki. Do zarządu Maxima Grupė dołączył także Mantas Kuncaitis, prezes Vilniaus Prekyba. - Decyzja o zmianie szefa Maxima Grupė została podjęta za obopólną zgodą w świetle rozbieżnych poglądów z Vilniaus Prekyba w sprawach dotyczących dalszego rozwoju działalności firmy. Uzgodniono, że w takich okolicznościach nowy menedżer powinien przejąć kontrolę nad Maxima Grupė – poinformowała Maxima Grupė. Dyrektorem generalnym została Jolanta Bivainytė. W I półroczu Grupa Maxima sfinalizowała połączenie Stokrotki i Sano pod marką Stokrotka. Zakończono też proces rebrandingu.


  • Ada 2019-07-04 12:27:08

    Łojezzzu, jaki straszny ten podatek. Czas zawijać wszystkie blaszaki i wracać na zachód. I jeszcze ta niedziela bez handlu. Jak to możliwe że ludzie przeżyli bez sklepów i nie wyszli na ulicę? Mamy tyle cudownych promocji że powinni non stop stać pod sklepem a jak się okazało jest jeszcze alternatywny świat poza bezrozumna ślepa konsumpcją! Dla nas handlowców to szok :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    14,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,48

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7647
Ilość aktualnych ofert: 498500

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.