Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

IBM przewiduje renesans sklepów tradycyjnych

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2014 11:11

Chociaż sklepy online mają obecnie większe możliwości zdobycia wiedzy o klientach niż tradycyjne placówki handlowe, to już za pięć lat sytuacja ulegnie gwałtownej zmianie. Lokalne sklepy powrócą do łask za sprawą integracji fizycznej i cyfrowej oferty - wynika z ośmej edycji prognozy IBM "Next 5 in 5", opisującej pięć najważniejszych innowacji, które zmienią nasze życie w najbliższych pięciu latach.

ósmą edycję prognozy „Next 5 in 5", Rozwój komunikacji za pomocą urządzeń mobilnych i technologii analitycznych dostępnych w chmurze pozwoli na stworzenie spersonalizowanej oferty również w fizycznym sklepie. Sprzedawcy uzyskają kompletną wiedzę na temat preferencji zakupowych swoich klientów. Bliskość sklepów lokalnych oraz możliwość szybkiego dokonywania zakupów da im przewagę nad sklepami online i pozwoli zagwarantować wyższą satysfakcję kupujących. Zalety zakupów online zostaną również przeniesione do lokalnych sklepów za sprawą zastosowania technologii inteligentnych doradców zakupowych. W efekcie sprzedawcom tradycyjnych sklepów łatwiej będzie dostarczać bardziej zindywidualizowane oferty, a klientom trafiać do sklepów z interesującym dla nich asortymentem.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.