Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Idą świąteczne żniwa dla sklepów

Autor: Rzeczpospolita 30 listopada 2013 12:27

Dla odkładających na ostatnią chwilę wyprawę do sklepu najgorętszy czas przedświątecznych zakupów dopiero nadchodzi. Z dnia na dzień ruch w sklepach jest coraz większy, Polacy już powoli się rozkręcają, zwłaszcza w internecie - informuje Rzeczpospolita.

Jak wynika z badania firmy doradczej Deloitte, 71 proc. Polaków chce kupić prezenty w grudniu - co w praktyce oznacza, że zrobią to nawet w ostatniej chwili. Przy okazji 46 proc. badanych deklaruje, że zakupy zrobi w sieci.
Jak informuje Rzeczpospolita liczba konsumentów w internecie z roku na rok rośnie, co widać też po zainteresowaniu akcją Dzień Darmowej Dostawy (DDD). To odpowiedź na tzw. Cyber Monday w USA, wówczas e-sklepy szykują tam dla klientów specjalne oferty. Rok temu w DDD wzięło udział 1800 e-sklepów, obecnie - na kilka dni przed akcją, przypadającą na 2 grudnia - jest ich ponad 2100.
W tym roku statystyczna rodzina w Polsce ma wydać na święta ponad 1100 zł, o 5,4 proc. więcej niż rok temu. Dla handlowców oznacza to wielkie żniwa. Niektóre branże w przedświątecznym okresie generują nawet 30-40 proc. rocznych obrotów - zauważa "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.