IGD chwali sklepy Lidla w Polsce. Kąciki kawowe, marka Lupilu czy marka Cien docenione

Autor: dlahandlu.pl za retailanalysis.igd.com 25 kwietnia 2019 14:35

IGD chwali sklepy Lidla w Polsce. Kąciki kawowe, marka Lupilu czy marka Cien docenione Strefa "Czas na kawę", fot. Lidl

Czym różnią się sklepy Lidla w Polsce od zagranicznych placówek? Np. designerskimi kącikami kawowymi czy linią Cien Food For Skin, która jest dostępna tylko w Polsce. Sklepy Lidla w naszym kraju bardzo spodobały się przedstawicielom brytyjskiej firmy IGD.

IGD to organizacja zajmująca się badaniami i szkoleniami z branży spożywczej.

Przedstawiciele firmy odwiedzili sklepy sieci Lidl w Polsce i przygotowali zestawienie 5 elementów, które ich pozytywnie zaskoczyły i które wyróżniają sklepy w Polsce od placówek Lidla w innych krajach.

Lidl jest drugim co do wielkości sprzedawcą detalicznym w Polsce, co czyni nasz kraj jednym z niewielu rynków, na którym Lidl plasuje się w pierwszej trójce. Lider, czyli Biedronka, także jest dyskontem, co oznacza, że ​​Lidl musi być bardziej innowacyjny i konkurencyjny, niż w wielu innych krajach.

1. Szeroka gama produktów marki własnej Lupilu

- Byliśmy pod wrażeniem jakości marki własnej Lupilu. Polska jest jednym z niewielu rynków, na których Lidl oferuje pełną gamę tej marki własnej, w tym ekologiczną żywność dla dzieci. Kategoria "baby" jest jedną ze strategicznych kategorii Lidla, ponieważ sieć ma na celu zaoferowanie większej liczby artykułów dla rodzin - opisuje IGD.

2. Wykonanie kącików Coffee to go

Coraz większa liczba sklepów Lidl oferuje konsumentom automat samoobsługowy z markową kawą. Urządzenia zwykle znajdującą się przy wejściu do sklepu lub za kasami. - W jednym ze sklepów w Warszawie, obok piekarni, znajduje się taki designerski kącik z wypiekami. Kawa i świeże rogaliki napędzają zakupy impulsowe.

3. Rozwiązania cyfrowe z aplikacją Lidl Plus

W kwietniu br. Polska stała się czwartym krajem, który uruchomił aplikację Lidl Plus. Detalista odniósł sukces o czym świadczą twarde dane - ponad 500 000 osób pobrało aplikację w ciągu pierwszych dwóch tygodni. Inwestowanie w rozwiązania cyfrowe jest jednym ze strategicznych priorytetów Lidla na rok 2019. W ramach tej strategii Lidl uruchomił w kwietniu w Polsce sklep internetowy z ofertą non-food.

4. Nowa przyjazna dla wegan linia marki Cien

Pod koniec 2018 r. Lidl wprowadził nową linię kosmetyków Cien FOOD FOR SKIN. Jest to wegańska gama kosmetyków zawierająca 90% naturalnych składników. Linia jest obecnie dostępna tylko w Polsce. Linia ma zupełnie inny design opakowań w porównaniu z innymi produktami Cien, który przyciąga uwagę konsumentów.

5. Produkty premium KuchniaLidla.pl

Lidl Polska oferuje własną gamę składników do gotowania KUCHINALIDLA.PL. Pod tą sama nazwą istnieje strona internetowa, na której kupujący mogą znaleźć przepisy i inspiracje kulinarne. Dobrze wykonane opakowania nadają produktom wyjątkowy wygląd, zwłaszcza ziołom i przyprawom. W sklepach produkty są oddzielone od innych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Niezadowolony klient 2019-04-25 21:10:37

    A ja odinstalowałem ich aplikację. Po co Lidlowi moje miejsce zamieszkania, imię, nazwisko, adres ulubionego sklepu, mail. Nie za dużo tych danych?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,29

  • Śr

    1,63

  • Min

    1,08

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7058
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.