IGD o sklepach Kaufland w Polsce: Sieci udało się wyróżnić na tle konkurencji

Autor: dlahandlu.pl 14 maja 2019 14:56

IGD o sklepach Kaufland w Polsce: Sieci udało się wyróżnić na tle konkurencji fot. Kaufland

Analitycy IGD Retail Analysis odwiedzili sklepy Kaufland w Krakowie, aby zobaczyć, jak siec rozwija się w Polsce. - Byliśmy pod wrażeniem inicjatyw, które podjęto, aby stworzyć bardziej odpowiedni asortyment dla kupujących i pomóc marce Kaufland odróżnić się od konkurencji – oceniają przedstawiciele IGD.

1. Partnerstwo handlowe ze start-upami

Kaufland umieścił na końcach regałów sklepowych stojaki reklamowe (tzw. ekspozytory półkowe), na których kilka firm start-upowych umieszcza swoje produkty. To element inicjatywy Startup by Kaufland, który ruszył w marcu tego roku. Polscy producenci, którzy posiadają niezwykłe produkty w swoim portfolio, lecz potrzebują pomocy w ich dystrybucji na rynku mogą zgłaszać swoje produkty spożywcze, drogeryjne lub przemysłowe przez stronę www.startupbykaufland.pl, a najciekawsze z nich mają szansę trafić na półki 212 sklepów Kaufland w całej Polsce. Od 7 maja trwa druga edycja akcji.

- Akcja ta pokazuje chęć wspierania rozwoju nowych produktów, przy jednoczesnej pomocy małym dostawcom – ocenia IGD. Zgodnie z inicjatywami zrównoważonego rozwoju, dotychczasowa oferta obejmowała m.in. ekologiczny detergent do prania, Sansin, szczoteczki do zębów z bambusa i produkty sanitarne wielokrotnego użytku firmy Loffme.

2. Rozszerzanie linii marek własnych

Prywatna marka Bevola zaczęła się rozwijać jako seria produktów do pielęgnacji ciała, ale teraz obejmuje również kategorię dla dzieci. Jak zauważają analitycy IGD, Kaufland wprowadził również marki własne w kategorii produktów związanych z opieką nad zwierzętami oraz rozszerzył asortyment zdrowych warzyw i owoców, aby w ten sposób konkurować produktami markowymi.

3. Premiumizacja oferty

Detalista wykorzystuje metody zarządzania kategoriami, aby poprawić postrzeganie przez klientów jakości swojej oferty. Jednym ze sposobów na to jest oferowanie wysokiej jakości wędzonek w stoisku ze świeżym mięsem. Kaufland odświeżył ponadto kategorię whisky, poprzez ekspozycję ilustrującą „wygląd i styl”. Czarny design i ekrany cyfrowe maja przyciągać kupujących

4. Szeroka oferta nieżywnościowa wspiera misję sklepu

- Jest taki strategiczny krok w kierunku poszerzenia asortymentu, który ma pomóc stać się bardziej kompleksowym detalistą. To wsparcie kupujących poprzez dodanie odpowiednich kategorii nieżywnościowych, takich jak artykuły do ​​pielęgnacji oczu, czasopisma i akcesoria elektroniczne. Robiąc tak Kaufland pokazuje, że zależy mu na dodawaniu nowych kategorii w celu przyciągnięcia dalszych wydatków kupujących – oceniają analitycy IGD.


  • jakotaki 2019-05-22 15:23:31

    ale bzdety Kaufland ma dobre lokalizacje, dobre ceny i odpowiedni format - nie trzeba tracic czasu na obejście sklepu= rozsadna oferta i tyle. Bez pseudo naukowego nadecia

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 843

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 404097

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.