IKEA zmieniła nazwy produktów pod wyszukiwarkę Google

Autor: wirtualnemedia.pl 12 grudnia 2016 09:22

Szwedzka agencja Åkestam Holst przygotowała dla sieci sklepów IKEA akcję, w ramach której zmieniono nazwy oferowanych produktów tak, by odpowiadały najczęściej wyszukiwanym w Google frazom – podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Na potrzeby tej akcji zrobiono zestawienie najczęściej wyszukiwanych w Google przez Szwedów zapytań. Potem dopasowano je do konkretnych produktów dostępnych w sklepach IKEA. I tak np. osoba szukająca w Google informacji o tym, że „on nie może mi powiedzieć, że mnie kocha” znajdzie informacje o tablicy magnetycznej do pisania kredą. Gdy wpisze frazę „moi przyjaciele mówią tylko o sobie” zobaczy toaletkę z lustrem, a na hasło „mój chłopak mnie nie widzi/nie dostrzega” - latarenkę na świece. Przedstawiciele agencji dopasowywali przedmioty do konkretnych problemów, rozwiązania których w internecie szukają konsumenci.

Kampania powstała dlatego, że szwedzkie nazwy niektórych produktów sprzedawanych w IKEA mogą być trudne do zapisania i zapamiętania ze względy na szwedzkie samogłoski.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,37

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.