Ile Lidl wydaje na nową reklamę z Okrasą i Ładochą? Ponad 8 mln zł tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 27 lutego 2017 11:15

Ile Lidl wydaje na nową reklamę z Okrasą i Ładochą? Ponad 8 mln zł tygodniowo fot. za Lidl.pl

Lidl wraz ze startem nowej kampanii reklamowej zwiększył wydatki na reklamę telewizyjną. Według danych firmy Nielsen za okres 13-19 lutego sieć przeznaczyła na ten cel aż 8 451 665 zł i znalazła się na pierwszym miejscu wśród TOP 10 brandów z największymi wydatkami. Dla porównania Biedronka znalazła się na 5 miejscu z wydatkami rzędu 4 593 585 zł.

Tydzień wcześniej, to marka Biedronka była na pierwszym miejscu zestawienia wydając na reklamę 6 696 328 zł, a Lidl na 4. z wydatkami rzędu 4 707 000 zł.

Przypomnijmy, z początkiem lutego 2017 roku Lidl zakończył kampanię reklamową „Dorota, Karol i goście” a rozpoczął nową akcję pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Twarzami kampanii zostali kucharz Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha.

W nowej kampanii Karol prezentuje swoje tradycyjne przepisy w nowy sposób. A Daria nowoczesne podejście do gotowania. Oboje będą co tydzień inspirowali klientów Lidla nowymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania z produktów dostępnych w Lidlu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Klient 2017-03-04 17:32:08

    Skowyt kundli nie pomoże karawana idzie dalej . Brawo LIDL.

  • tragedia 2017-02-27 22:38:12

    Wypieprzać z Polski szwaby ! Mam nadzieję że PIS was wykończy już niedługo nawet wam grupa dupa od której tyle kasy pożyczone nie pomoże Polskę już ograbiliście

  • Dramat 2017-02-27 22:34:06

    Tragedia Masakra jak można panie OKRASA tak z Niemcami trzymać ? Lizać im ? Lubiałem cię chłopie teraz nienawidzę > Rób dalej im dobrze dłużej pociągniesz

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,76

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.