Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

IMM: Najbardziej intensywny okres reklamowy w Biedronce przypadł na II połowę 2014 roku

www.portalspozywczy.pl 4 sierpnia 2015 14:09

Wydatki reklamowe sieci Biedronka w pierwszej połowie 2015 r. wyniosły 85,68 mln zł, a więc minimalnie mniej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (86,45 mln zł). Świadczy to o tym, że sieć najbardziej intensywny okres reklamowy ma już za sobą. Przypadł on na drugą połowę 2014 r., kiedy wydatki Biedronki na reklamę wzrosły o blisko 60 proc. w porównaniu z takim samym okresem roku wcześniejszego, osiągając poziom 116,4 mln zł - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

Łatwo zauważyć, że najwyższe wydatki na reklamę zbiegły się w czasie z implementacją nowej strategii asortymentowej przez Biedronkę. Na jesieni 2014 r. dyskontowa sieć mocno poszerzyła swoje portfolio o produkty brandowe i wyroby premium, aby odwrócić spadki sprzedaży LfL (co udało się osiągnąć). Rozbudowano m.in. kategorie dań gotowych, przetworów mięsnych, w tym wędlin pakowanych, przetworów mleczarskich, słodyczy, a także kosmetyków i produktów higienicznych. Informację o poszerzeniu asortymentu i nowych promocjach należało skutecznie zakomunikować klientom Biedronki - stałym i potencjalnym - w związku z czym wydatki na reklamę znacznie wzrosły.

 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.