IMS celuje w 7 mln zł zysku. Na razie wypracowała 2,94 mln zł

Autor: pr, dlahandlu.pl 30 sierpnia 2017 09:14

Grupa IMS działająca na rynku marketingu sensorycznego zanotowała w I połowie 2017 r. 2,94 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypadającego na akcjonariuszy jednostki dominującej. Oznacza to wzrost o ponad 38% w skali roku. Spółka podtrzymała swoją prognozę finansową, zgodnie z którą planuje zakończyć rok z zyskiem na poziomie 7 mln zł.

W I połowie tego roku Grupa IMS zanotowała 20,74 mln zł skonsolidowanych przychodów (wobec 20,82 mln zł przychodów przed rokiem). Równocześnie zysk operacyjny (EBIT) wzrósł o 44% do 3,69 mln zł, a wynik EBITDA o 31% do 5,47 mln zł.
Prognoza IMS zakłada, że w całym roku skonsolidowane przychody wyniosą 47,5 mln zł, zysk operacyjny 9,5 mln zł, wynik EBITDA 13,5 mln zł a zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej 7,0 mln zł.
W połowie sierpnia Rada Nadzorcza zatwierdziła plan motywacyjny adresowany do kluczowych pracowników. Będą oni mogli objąć nowe akcje po 3,03 zł za sztukę (średnia arytmetyczna kursów zamknięcia akcji IMS S.A. w okresie od 1 sierpnia 2016 r. do 31 lipca 2017 r.). Warunkiem jest uzyskanie co najmniej następujących wyników finansowych przez Grupę:
w roku 2018 – EBITDA w wysokości 16,5 mln zł
w roku 2019 – EBITDA w wysokości 20,0 mln zł
w roku 2020 – EBITDA w wysokości 23,0 mln zł.
Program motywacyjny dla swej ważności musi zostać zatwierdzony przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy, które – zgodnie z rekomendacją Rady nadzorczej – powinno odbyć się do końca września br.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,61

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.