Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

IMS chce zwiększyć liczbę lokalizacji obsługiwanych w abonamencie o 2 tys.

Autor: www.dlahandlu.pl 24 maja 2016 09:21

IMS chce w przyszłym roku zwiększyć liczbę lokalizacji obsługiwanych w abonamencie o 2 tys., a rok później o 2,5 tys. W 2019 r. ich liczba ma zwiększyć się aż o 3 tys. Równocześnie powinny rosnąć marże. Zarząd spółki zakłada, że w 2017 r. rentowność netto wyniesie 16% a w następnym roku wzrośnie o 2 pkt proc. W 2019 r. ten wskaźnik ma osiągnąć wartość co najmniej 22%.


IMS nie wyklucza wzrostu przez akwizycje, ale podane cele nie obejmują potencjalnych efektów przejęć.

W 2016 r. koszty związane z działaniami komunikacyjno-marketingowymi oraz inwestycjami w zespół mogą wzrosnąć o 1,5 mln zł w porównaniu do poprzedniego roku. Spółka zaksięguje też jednorazowy, niepieniężny koszt wynikający ze sprzedaży akcji własnych kluczowym pracownikom. Wyniesie on 0,8 mln zł.

W 2016 r. Grupa IMS może osiągnąć przychody w wysokości 46,2 mln zł, wynika z prognozy przedstawionej przez spółkę. To wzrost o 10% w stosunku do wyniku sprzed roku. Nieco niższe niż przed rokiem mogą być zyski (efekt dodatkowych kosztów związanych z inwestycjami). Zysk operacyjny ma wynieść 8,2 mln zł, EBITDA 11,5 mln zł a skonsolidowany zysk netto przypadający na akcjonariuszy jednostki dominujące 6,0 mln zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.