IMS: Sklepy chcąc odrobić niehandlowe niedziele, sięgają po narzędzia intensyfikujące sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2018 11:10

IMS: Sklepy chcąc odrobić niehandlowe niedziele, sięgają po narzędzia intensyfikujące sprzedaż fot. Piotr Bielawski

O perspektywach rozwoju rynku marketingu sensorycznego, przejęciu APR Media i potencjalnych akwizycjach zagranicznych, a także ewolucji rynku handlowego i wpływie ograniczenia handlu w niedziele na firmy takie jak IMS - rozmawiamy z Piotrem Bielawskim, wiceprezes zarządu IMS SA.

Jak przejęcie APR Media przez IMS zmieni rynek marketingu sensorycznego w Polsce?
Przejęcie APR Media umocni pozycję Grupy IMS jako lidera marketingu sensorycznego w Polsce. Do tej pory IMS słynął głównie z usług audiomarketingu, wideomarketingu i aromamarketingu w segmencie premium (najwyższa jakość usługi i cena). Od początku 2018 Grupa IMS rozpoczęła sprzedaż usług w segmencie ekonomicznym, który w naszej ocenie jest bardzo perspektywiczny. APR, dołączając do Grupy IMS, wzmocni kompetencje w zakresie tego segmentu. Grupa IMS ze względu na swój rozmiar (ok. 17 tys. lokalizacji abonamentowych), zdolność generowania wysokich zysków (około 10 mln zł zysku operacyjnego w 2017 roku), świetne know-how technologiczne i najliczniejszy osobowo w Polsce skład doświadczonego zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, będzie wyznacznikiem dla innych firm z branży, które powinny liczyć się ze wzrostem presji konkurencyjnej z naszej strony w segmencie ekonomicznym w najbliższym czasie.

Jakie są prognozy: ile z 17 tys. lokalizacji obsługiwanych przez APR Media może zostać objętych usługami marketingu sensorycznego świadczonymi przez IMS?
APR Media obecnie obsługuje ponad 3 tys. lokalizacji, a cała Grupa IMS ok. 17 tys. lokalizacji. APR koncentrował się do tej pory wyłącznie na sprzedaży usługi audiomarketingowej skierowanej do segmentu ekonomicznego. Nie miał zatem w swojej ofercie dwóch kolejnych usług świadczonych przez nas: wideomarketingu i aromamarketingu, jak również nie świadczył usług reklamowych ani eventowych. Wielu z klientów APR Media ma z pewnością szersze potrzeby i od dzisiaj będzie miała okazję skorzystać z pełnej oferty marketingu sensorycznego proponowanego przez Grupę IMS.

Zapowiadacie Państwo kolejne transakcje, nie tylko na rynku polskim. Kiedy możemy spodziewać się informacji o nowych akwizycjach, w tym zagranicznych?
Przyglądamy się stale innym podmiotom o analogicznym profilu biznesowym lub świadczącym usługi komplementarne wobec usług Grupy IMS. Szukamy atrakcyjnych spółek w Polsce i na rynku europejskim. Ze względu na wczesny etap potencjalnych transakcji, odległy od podpisania wstępnych porozumień term-sheet nie jesteśmy w stanie precyzyjnie określić, kiedy można się spodziewać kolejnych informacji o nowych akwizycjach. Czas nie jest dla nas priorytetem. Robimy akwizycje tylko wtedy, jeżeli przynoszą wymierną korzyść naszym akcjonariuszom.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    14,74

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.