Indykpol rozpoczyna kolejny etap kampanii

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2019 11:45

Indykpol rozpoczyna kolejny etap kampanii Fot. materiały prasowe

Indykpol rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej. Tym razem będzie ona obejmować, niedawno wprowadzoną na rynek, linię produktów Samo dobro bez dodatku konserwantów.

Od 15 lutego przez 5 kolejnych tygodni przy wybranych programach TV będą emitowane 8-sekundowe billboardy sponsorskie promujące produkty z linii Samo dobro.

Samo dobro to najwyższej jakości produkty, tylko z mięsa indyczego, o wysokiej mięsności, bez dodatku konserwantów i o krótkiej liście składników. W tej linii znane są już mięsa – szlachetne, z indyka, hermetycznie pakowane, najwyższej jakości, kontrolowane w procesie OD POLA DO STOŁU. Od niedawna linia została poszerzona o nowe produkty: w ladach tradycyjnych można znaleźć Filet pieczony Samo dobro z indyka, Parówki Samo dobro z indyka oraz Pasztet Samo dobro z indyka, zaś na stoiskach samoobsługowych parówki Jedynki Samo dobro oraz Pasztet z indyka w opakowaniu 210 g.

Przeczytaj także:

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,70

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6722
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.