Intermarche dołącza do wojny cenowej z dyskonatmi

www.portalspozywczy.pl 24 czerwca 2013 15:33

Grupa Muszkieterów dołącza do wojny cenowej na rynku detalicznym w Polsce. W czerwcu zaczęła obniżkę cen najbardziej popularnych artykułów, nawet o 40 proc. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl prezes Grupy Muszkieterów Marek Feruga.

Grupa Muszkieterów, do której należą sklepy m.in. Intermarche, chce w ten sposób walczyć np. z dyskontami.
- Kampania "Wielka rewolucja cenowa Intermarché" , na wzór "rewolucji francuskiej" to nasza pierwsza reakcja na to co aktualnie dzieje się na polskim rynku. Zamierzamy obniżyć ceny najbardziej popularnych i najlepiej rotujących artykułów. Ceny niektórych produktów spadną nawet o 40 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Feruga.
- Obecnie polscy konsumenci dysponują mniejszą ilością środków więc trzeba klientom zaoferować to czego oczekują, czyli bardzo niskie ceny. Obniżamy ceny najbardziej popularnych produktów. Będziemy je pozycjonować do poziomu najniższych cen na rynku. Pokażemy klientowi, że u nas również jest bardzo tanio, ale też jest wybór, i że klient może kupić najtaniej nie tylko podstawowe artykuły, ale też inne produkty, których już nie znajdzie np. w dyskontach - dodaje.
Zaznacza jednak, że Grupa Muszkieterów nie chce obierać kursu w kierunku dyskontów.
- To, że obniżyliśmy ceny nie oznacza, że chcemy obrać kurs w kierunku dyskontów. Pozostajemy siecią supermarketów, natomiast widząc co się dzieje na rynku wprowadzamy agresywną politykę cenową. Chcemy być konkurencyjni w stosunku każdego podmiotu na rynku - powiedział prezes.
Dodał, że tym co daje grupie przewagę nad konkurencją to produkty świeże
- Postawiliśmy na dobre wędliny, świeże owoce i warzywa, pieczywo. Zdecydowaliśmy się również na sprzedaż produktów garmażeryjnych, bo w sytuacji, gdy nasi klienci nie mają czasu na gotowanie w domu, coraz częściej sięgają po produkty gotowe. Jednocześnie nie zadowalają się produktami mrożonymi. Oczekują czegoś więcej. My spełniamy te oczekiwania, ponieważ oferujemy produkty wyrabiane ręcznie, na miejscu, świeże i na wagę - podkreśla Feruga.
Dodaje, że również produkty suche są kategorią, na którą grupa chce zwrócić większą uwagę.
- Doszliśmy również do wniosku, że powinniśmy zwrócić większą uwagę na produkty tzw. suche. Wartość sprzedaży asortymentu świeżego jest na wysokim poziomie. Możemy powiedzieć, że strategia - świeżo - odniosła sukces. Aktualnie nastał czas na poprawienie efektywności handlowej w przypadku pozostałych kategorii: m.in. produktów suchych i przemysłowych - mówi.
Prezes powiedział też, że pieniądze na kampanię cenową będą pochodzić m.in. z własnych oszczędności.

  • portos 2013-06-26 10:41:02

    i polegną ku chwale ojczyzny. Firmę prowadzi sie po to aby zarabiac pieniądze

  • wojtas 2013-06-24 22:54:09

    Współczuję dostawcom. To oni zapłacą za "agresywną politykę cenową" - dobrze jest wiedzieć, co to oznacza. My też prędej czy później padniemy jej ofiarą, gdy obniżąnam pensje, wydłużą czas pracy itp.itd.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,81

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.