Intermarche inwestuje w nową markę własną - Partyzone

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 11 października 2011 16:34

Intermarche inwestuje w nową markę własną - Partyzone

Marka Partyzone obejmuje produkty tzw. "imprezowe". Pierwszym produktem, który pojawi się na półkach sieci będzie napój gazowany 2L w sześciu wersjach smakowych (cola, citron, lemon, oranżada, pomarańcza i tonik). Marka jest pozycjonowana jako tzw. "półka średnia". Ceny produktów są w przybliżeniu o 20 proc. niższe w odniesieniu do cen liderów rynkowych w danej kategorii.

Do końca 2011 roku do gamy mają zostać wprowadzone 3 rodzaje chipsów, 3 rodzaje paluszków słonych, 19 rodzajów produktów przemysłowych (szklanki, kieliszki, salaterki, naczynia do dipów), kiełbaski bankietowe oraz szynka z piersi kurcząt.

W 2012 roku przewidziane są prace nad wprowadzeniem pod marką Partyzone produktów alkoholowych, produktów słodkich oraz poszerzanie linii produktów słonych.



Elementem centralnym każdego layoutu produktu jest czarno - biała fotografia przedstawiająca sytuację konsumpcji produktu w imprezowej konwencji. Opakowanie produktu jest odzwierciedleniem aktualnych trendów obowiązujących w zachodnich sieciach. Cechuje się minimalizmem, nowoczesną aranżacją oraz innowacyjną ilustracyjnością. Partyzone otrzyma wsparcie komunikacyjne w postaci materiałów Point of Sale oraz działań online. Osią działań będzie profil na platformie społecznościowej - Facebook.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    12,98

  • Śr

    8,50

  • Min

    5,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7032
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.