Intermarche porównuje swoją ofertę cenową z konkurencją

Autor: portalspozywczy.pl 13 października 2011 16:41

Sieć Intermarche porównuje swoją ofertę cenową z propozycjami największych operatorów działających na polskim rynku, czyli sieciami Tesco, Real, E.Leclerc, czy Polomarket. Sieć ruszyła z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Tanio".

- Podstawą jest pokazanie kwoty oszczędności dla klienta, wynikającej z zakupu określonego produktu w odniesieniu do naszej ceny regularnej lub konkurencji - tłumaczy Krzysztof Waligórski, rzecznik Grupy Muszkieterów.



Nowa ofensywa promocyjna jest także reakcją na pogarszającą się sytuację rynkową i nadchodzącą drugą falę kryzysu. Według przedstawicieli sieci Intermarche, zapoczątkowana w marcu br. kampania reklamowa Intermarche, która budowała przede wszystkim wizerunek jako sklepów oferujących bogatą ofertę produktów świeżych pozwoliła w ciągu ostatnich trudnych miesięcy osiągnąć sieci świetne wyniki. W tym czasie wiele sieci notowało spadki. - Gdy hipermarkety zanotowały w ciągu ostatniego roku spadek obrotów o 2,4 proc, a format supermarketów o 3,6 proc., to obroty naszych placówek pod szyldem Intermarche wzrosły o 6,4 proc. - mówi Krzysztof Waligórski.

Obroty sklepów Intermarche w Polsce w okresie styczeń-wrzesień 2011 wyniosły 2,45 mld zł i były o ponad 18 proc. wyższe niż w tym samym czasie rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7142
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.