Sieć: Intermarche powraca do zdrowszego modelu biznesowego

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2019 10:08

Sieć: Intermarche powraca do zdrowszego modelu biznesowego

Grupa Muszkieterów informuje, że w okresie od stycznia do września bieżącego roku zanotowała obroty w wysokości prawie 5,7 miliarda złotych. Po III kw. 2018 roku ten wynik wyniósł 5,5 mld zł.

Sieć Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw zamknęła trzeci kwartały 2019 roku obrotami w wysokości blisko 3,8 miliarda złotych (podobnie jak rok temu). W ostatnich miesiącach sieć otworzyła trzy stacje paliw pod szyldem Intermarché: w Działdowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Przemkowie, gdzie uruchomiono także przystacyjny sklep oferujący blisko 10 tysięcy artykułów.

 – Wyniki, które osiągnęliśmy są efektem m.in. zmian, jakie stopniowo wprowadzamy w przypadku sieci Intermarché. Na bieżąco obserwujemy rynek i dostosowujemy się do jego dynamiki, również poprzez zamknięcia niektórych placówek i otwarcia w nowych lokalizacjach. Te działania pozwoliły nam stopniowo powrócić do zdrowszego modelu biznesowego. Otwarcia zrealizowane w poszczególnych miastach w ostatnich miesiącach są obiecujące zarówno pod kątem obrotów, jak i rentowności – mówi Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce i dodaje – Dobre wyniki to także zasługa zaangażowania i wytężonej pracy właścicieli supermarketów oraz pracowników centrali i sklepów. Jestem przekonany, że kolejne miesiące będą również czasem wzmacniania pozycji Grupy, co pozwoli nam zamknąć 2019 wzrostem obrotów w stosunku do poprzedniego roku. 

Od początku 2019 roku sieć prowadzi kampanię wokół hasła przewodniego „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Zapowiada ona całkowicie nową platformę marki Intermarché w Polsce. Kluczowe obszary, w których pozycjonowana jest obecnie sieć to przede wszystkim świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm.

Obroty sieci Bricomarche z sektora „dom i ogród”, wyniosły blisko 1,9 miliarda złotych i były wyższe o ponad 11 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

W 68. supermarketach można przeglądać i nabywać asortyment online, na który składa się ponad 13 tysięcy artykułów. Dodatkowo w lutym, w wybranych miejscowościach sieć wprowadziła usługę Click&Collect, która pozwala na odbieranie towaru zamówionego przez Internet w Bricomatach. Do końca tego roku Bricomaty mają być dostępne łącznie w 10 miejscowościach.

18 września 2019 roku otwarto market w Aleksandrowie Kujawskim. Jest to 160. placówka handlowa prowadzona pod szyldem Bricomarché w Polsce.

– Konsekwentnie rozwijamy udogodnienia w zakresie usług e-commerce, z których już wkrótce będą mogli skorzystać mieszkańcy kolejnych miejscowości. Jesteśmy zadowoleni, że strategia, którą realizujemy zapewnia stały wzrost obrotów naszej sieci. Co więcej przed nami mocny kwartał jeśli chodzi o otwarcia nowych supermarketów Bricomarché jeszcze w tym roku – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.

W 2018 roku sieć Intermarche skurczyła się o 22 placówki, a w 2019 o - 6 sklepów. Strata sieci w 2018 roku wyniosła ponad 78 mln zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Pesymista 2019-10-11 16:53:34

    Czy to prawda że szykują się w 2019 kolejne zamknięcia Intermarche np w Lublinie?

  • Jarek K. 2019-10-10 14:03:19

    Strata sieci w 2018 roku wyniosła ponad 78 mln zł. Optymizm uzasadniony !

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,77

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.