Intermarche rusza z kampanią reklamową

Autor: portalspozywczy.pl 7 marca 2018 13:31

Od 9 marca ruszają spoty z sympatycznymi Kicaczkami, których emisja będzie obejmowała TV, digital i własne kanały Intermarche. Agencja zajęła się kreacją i realizacją spotu oraz stworzyła nazwę dla pluszaków i i ożywiła je w technologii 3D.

Bohaterami spotów są trzy zające: Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka oraz Duduś Nieśmiałek. Swoją piosenką przypominają o tradycji malowania pisanek i wprowadzają w klimat zbliżających się Świąt Wielkanocnych.

Za naklejki zdobyte w trakcie zakupów w sieci hipermarketów Intermarche, dzieci będą mogły dostać Kicaczka. Za każde 100 złotych wydane na zakupy w supermarketach Intermarché do 31 marca, klienci otrzymają jeden znaczek. Zebranie 4 znaczków upoważnia do odbioru dowolnego „Kicaczka” (za dopłatą w wysokości 1 grosza).

W ramach kampanii, na oficjalnym fanpage’u Intermarché na Facebook’u, prowadzony jest też konkurs. Poprzez specjalnie przygotowaną aplikację dzieci mogą wybrać swojego ulubionego Kicaczka i pomalować dla niego wielkanocną pisankę. Twórcy najładniejszych pisanek otrzymają nagrody, m.in. 200 zł na zakupy w sklepach sieci Intermarché.

Emisja spotów telewizyjnych i w Internecie potrwa do Świąt Wielkanocnych. Agencja w całości odpowiadała za kreację, scenariusz i realizację oraz czuwała nad produkcją spotu, którą zrealizował dom produkcyjny Imperia Film.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.