Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Intermarche wprowadzi do sklepów 200 produktów marki własnej

www.portalspozywczy.pl 24 kwietnia 2014 14:59

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Intermarche będzie mocno rozwijać marki własne. Ich liczba na półkach francuskiej sieci supermarketów wzrośnie w 2014 r. z 1800 do 2000. Tym samym, operator chce wprowadzić do sprzedaży 200 produktów private label.

Obecnie marki własne generują 20,5 proc. obrotów sklepów Intermarche w Polsce. - Ten udział będzie systematycznie wzrastał. W tym roku wprowadzimy 200 nowych produktów. Pracujemy także nad poprawą jakości wyrobów private label, które już mamy w ofercie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Waligórski, prezes dyrekcji handlowej Intermarche.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • wójt 2014-05-03 17:25:56

    jaja własne czyli spleśniałe - takie były na święta więcej tam nie pójde

  • badziewiak 2014-04-25 09:15:30

    najbardziej badziewne marki własne na rynku

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.