Intermarche zmienia strategię reklamową, sieć położy nacisk na tanie produkty

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 24 października 2011 14:47

6. października ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej supermarketów Intermaché „Świeżo i Tanio". W pierwszym półroczu w reklamie były podkreślane największe atuty sieci, do których należą: własna wędzarnia, własny rozbiór mięsa, własny wypiek, duży wybór świeżych owoców i warzyw. Teraz jest kładziony nacisk na tanie zakupy, które można zrobić w Intermaché.

W trakcie kampanii ukażą się 30 oraz 15 sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie. Spoty mają ukazać Intermarché, jako sieć, w której klienci mogą kupować taniej niż u konkurencji.



W ramach kampanii Intermarché zmieniło również grafikę swojej gazetki na bardziej dyskontową, prezentującą kwoty oszczędności dla klientów, wynikające z zakupu określonego produktu (w odniesieniu do ceny regularnej Intermarché lub konkurencji)



Wszystkie spoty reklamowe dostępne będą w portalu YouTube na oficjalnym kanale Grupy Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 168 supermarketów Intermarché oraz 78 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2010 r. jej obroty przekroczyły 3,61 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,97

  • Min

    2,74

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6483
Ilość aktualnych ofert: 277850

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.