Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Intermarche zwraca się ku większym miastom

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 1 lipca 2015 14:03

- Stopniowo przenosimy ekspansję z małych miejscowości do miast. Tam konkurencja jest jeszcze większa, a lokalizacji brakuje, ale dzięki odpowiedniemu podejściu wciąż można się rozwijać. I tu pojawia się kwestia multiformatowości. I nie chodzi wyłącznie o różnicowanie powierzchni sklepów, ale także dostosowywanie oferty do lokalnych wymagań w granicach pozwalających na skuteczne zarządzanie siecią jako całością - tłumaczy Daniel Prałat, dyrektor generalny Intermarche, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

Jak zauważa Prałat, ambitne plany, które sieci realizowały w ostatnich latach, zderzyły się teraz z rzeczywistością. - Start nowych sklepów jest coraz trudniejszy, coraz większym wyzwaniem jest znalezienie atrakcyjnej lokalizacji, która jednocześnie pasuje do formatu sieci, i przekonanie konsumenta do kolejnego marketu, który przybył w okolicy - podkreśla Prałat.

Dyrektor generalny Intermarche sądzi, że naturalnym rozwiązaniem są więc z jednej strony przejęcia, a z drugiej - eksplorowanie dla sieci nowych regionów i większa elastyczność formatu w stosunku do dostępnych lokalizacji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.