Intermarche zwycięża w badaniu Nielsena

Autor: pr 17 października 2011 14:36

Według badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że Intermarché utrzymało pozycję lidera, wśród sklepów, w których warto robić zakupy. W porównaniu z ubiegłym rokiem ilość respondentów, którzy wymienili na pierwszym miejscu Intermarché wzrosła o 7 proc. Odsetek osób, które odwiedziły Intermarché kiedykolwiek i zrobiły w tym sklepie zakupy, przekracza 90 proc. i rośnie rok do roku.

W miastach gdzie znajdują się supermarkety Intermarché sieć cieszy się największym stopniem znajomości w porównaniu do wszystkich innych sieci.

W kategorii supermarketów Intermarché wyróżnia się bliskością sklepu, a także dobrą jakością produktów oraz niskimi cenami.

Natomiast na tle dyskontów atutami Intermarché są szeroki asortyment, „bliskość" oraz „dobra jakość produktów".

Jeśli chodzi o rozpoznawalność marek własnych sieci, to nastąpił bardzo znaczący wzrost w porównaniu z badaniem z ubiegłego roku. Dodatkowo ponad połowa respondentów deklarujących znajomość jakiejkolwiek marki własnej, zna markę Apta, która obejmuje swym zasięgiem detergenty, produkty do prania, sprzątania oraz ręczniki papierowe. Drugą w kolejności wskazywaną marką jest Paturages, która obejmuje mleko, sery, jogurty i tłuszcze żółte produkowane w najlepszych polskich mleczarniach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,43

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6845
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.